مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

پرده برداری از رازهای رسوایی اخلاقی جدید مایکل جکسون فقط در نیم ساعت!

... و سرانجام لحظه موعود فرا رسید !


افشای حقیقت درباره مدارک کودک آزاری مایکل جکسون!


http://www.namasha.com/v/glckcEaa



شاید انتشار بهمن وار این ویدئو ، نقطه پایانی بر هذیان گویی های اذهان افلیج و ناپاک سازندگان و انتشار دهندگان اکاذیب و شایعات در مورد مایکل جکسون کبیر خصوصاً مزدوران خودفروخته باشگاه خبرنگاران جوان (!!!!!!) باشد .


با سپاس و قدردانی بی انتها از " انجمن حامیان مایکل جکسون " بابت همه عشق ستایش برانگیز و خالصانه ایشان به مایکل جکسون . با عشق و احترام در برابرتان کلاه از سر در آورده و تعظیم میکنم . حالا واقعاً و جدی جدی میتونم با اندیشه به روزگار بعد از رفتنم با آرامش خیال لبخند بزنم ...


تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 6 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 07:03 ب.ظ

خدا لعنت کنه تمام کسایی رو که به مایکل تهمت زدن
واقعا دردناک بود
ممنون بزرگوار

باید از سازنده این اثر ارزشمند قدردانی کنی دوست عزیز ...

[ بدون نام ] شنبه 19 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 08:03 ق.ظ

تولدتون مبارک بزرگوار

ممنونم دوست گمنام ... مرسی که بین این همه انسانی که همه زندگیمو به پاشون ریختم ، هنوز این روز رو به یاد داری ...

mj یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:03 ق.ظ http://thisistheman15.blogsky.com

زیبا بود!
گرچه ما مونواکرها حقیقت رو میدونستیم...ولی ویدیو واقعا خوب ساخته شده بود! و از کسایی ک این ویدیو رو ساختن واقعا ممنونم...
+
گویا تولدتون بوده... :))
مبارک باشه ^____^
من خیلی وقت نیس با سایتتون آشنا شدم واسه همین چیزی در مورد ادمین اینجا و....نمیدونم! :دی
....
:))

ممنونم از لطف و توجه شما ...

sarah دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:08 ب.ظ

تولدت مبارک(با تاخیر)

سارا ... یعنی همونی ؟ خودتی ؟ کاش بودی ...

MJJmylife سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:23 ب.ظ

سلام علی جان
من یادمه.... تمام کارایی که کردی و رنجایی که کشیدیو یادمه... تمام تلاش هات برای شناسوندن مایکل و یادمه... تک تک آدمایی که اینجا بودن و دورتو گرفته بودن یادمه... رنجت بعد از نبودنشون و یادمه... استوار موندنت برای بقیه رو یادمه...من میدونم که یکی از بازیگرای مورد علاقه ت جانی دپه میدونم خیلی خواننده های خانوم رو دوست نداری ولی وقتی ایمی واینهوس فوت کرد ویدیو ی اجرای beat it رو بارها تماشا کردی و بنظرت bad romance لیدی گاگا اهنگ خوبیه میدونم که بلیت کنسرت لندن رو خریده بودی میدونم که برای دیدن this is it از پرده ی سینما تا دوبی رفتی... من تمام لحظات اینجا بودم... میدونم اگه اسممو بت بگم منو یادت نمیاد و این خیلی دردناک بود واسه همین ترجیح دادم اسممو ننویسم... به هر حال خیلی هم حرف نمیزدم اینجا و فقط یه بچه بودم... یه دختر 12 ساله...
الانم اگه اومدم حرفی بزنم صرفا به این دلیل بود که بهت یادآور بشم که تو یک انسان فوق العاده هستی... لیاقت اینو داری که دوستت داشته باشن چون خیلی دوست داشتنی هستی. لیاقت اینو داری که قدرتو بدونن چون از خودت مایه گذاشتی... میدونم که زیاد این حرفا بهت گفته نمیشه ولی دلیل نمیشه که حقیقت نداشته باشن...
قدر خودتو بدون حتی اگه کسی قدرتو نمیدونه چون هرچی باشه تو فرمانده ی ارتش مایکل جکسونی... اون دوستت داره. اون قدرتو میدونه و فکر میکنم این کافی باشه
مراقب خودت باش

سلام رهگذر آشنا ...

چقدر استادانه و با شکوه نمایش طولانی زندگیم رو از نو مقابل پرده چشمانم قرار دادی . اونم توی این شب خاص که قراره فردا به سالیان سال قبل برگردم ...
دلم گرفت و در عین حال یک بار دیگه برق امید توی چشمام نشست ... و چقدر توی لحظاتی مثل این از اینکه یک نویسنده حقیر و کوچک هستم به خودم میبالم دوست من ...
ممنونم ... ممنونم ...

خواهش میکنم اگه دلت خواست ، برام ایمیل بزن و توش برام بیشتر و بیشتر از اون روزها و لحظات دور و از یاد رفته تعریف کن ...

Mohsen1997ms سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:59 ق.ظ

دمشون گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد