مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

هر گام از مسیر ...

از آن کوه روز به روز بالا می رفتم
و جهان را در امتداد مسیر ملاقات می کردم
خورشید در پشت سرم بود
امیدها فراوان
تا دستیابی به چیزی در آنسوی رویاهایم
به یاد دارم زمانهایی در این سفر بود که همه چیز را از دست داده بودم
عقبگرد به پشت تمام پلهایی که از آنها عبور کرده بودم
چقدر روزهایی که تنها بودم زیاد بود
اون زمان که دلم میخواست همه چیز رو رها کرده و تسلیم شده و
به خانه بازگردم !
و درست در همان هنگام بود که دوباره صدای توی را میشنیدم که مرا صدا میزدی
و در همان هنگام بود که دستهای تو را به نرمی و ملایمت احساس میکردم
من فکر میکردم که تنها در میان باد و طوفان و باران رها شده ام
اما سخت در اشتباه بودم چرا که تو در هر گام از این مسیر در کنارم بودی
به یاد دارم که موسیقی در طول تمام این سالها عامل حرکت من به جلو در زندگی بوده است
در طول این سفر موسیقی برای من خنده ها و اشکها به همراه آورده است
اما مهمتر از همه چیز
دوستانی را که در طول این مسیر پیدا نموده و ملاقات کرده ام را ارزش می نهم
زمانهایی بود که من یقین داشتم
هیچکس در این عالم صدای فریاد مرا نشنیده و به داد من نخواهد رسید
همون زمانهایی که هرچه بیشتر تلاش میکردم ، کمتر عایدم میشد !
همون لحظاتی که من مجدداً با خفت و حقارت زانو زده و بر زمین سقوط می نمودم
و درست در همان لحظات بود که من مجدداً ندای تو را میشنیدم که مرا میخواندی
و درست در همان زمان بود که بازوهای تو را عاشقانه در اطرافم لمس میکردم
من فکر میکردم که تنها در میان باد و طوفان و باران رها شده ام
اما سخت در اشتباه بودم چرا که تو در هر گام از این مسیر در کنارم بودی
ما در میان تمام باد و طوفانها با یکدیگر و در کنار هم بودیم
و تو در هر گام از این مسیر در کنارم بودی
بله ، تو در هر گام از این مسیرم در کنارم بودی ...


Every Step Of The Way


جاودانه ای دیگر از آموزگار  ابدی عاشقان راستین جهان : کریس دی برگ ِ تا ابد نازنین ...



لینک دانلود

 

کریس عزیزم !


دستان گرم و مهربانت را عاشقانه و با تواضع محض میبوسم که هیچ مخلوقی در عالم به زیبایی و قداست و عظمت تو واژه مقدس عشق را با داستانهای جاودانه اش برای جهانیان تفسیر نمیکند ...و این داستان تو چه ساده و حیرت آور وصف سفر پر ماجرای من و ارباب رقصانم بود !!! ...























آره ... تو اونجا بودی و تا ابد اونجا خواهی بود ...



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 10 + ارسال نظر
ayda پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 04:23 ب.ظ

ali e bozorg o bashokuh ke dari khaterehato morur mikoni
man hargez faramushet nemikonam va hamishe ghadr danetam be khatere tamame lahazati ke teye chandin sal ba man va kheyli haye dige ke saadatesho dashtan share kardi mamnunam

Thank you so much my old friend ...

ayda جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 07:29 ق.ظ

سلام علی جون. راستی یادم رفت ازت بپرسم ازدواج کردی؟ دکتراتو چکار کردی؟ ادامه ندادی؟

سلاک دوست من . وقت بخیر ... فکر میکنم اگه در مورد مباحث خصوصی از طریق ایمیل صحبت کنیم بهتر باشه ... اینطور نیست ؟ ایمیل من رو که داری ؟ ...

ayda جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 02:29 ب.ظ

آره علی جون خیلی ببخشید جمیل خودمو گذاشتم ولی ایمیل شما رو یادم نیست اگه ممکنه به ایمیلم بفرستید خوشحال میشم. با امید پیروزی و سرافرازی. masbal551@gmail.com

ا ... خیلی عجیبه ... این ایمیل جدیده ؟؟ باشه ...

Sahar جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 08:56 ب.ظ

با سلام بر تو علی، وفادارترین عاشق یگانه پیامبر هستی، مایکل بزرگ. به نظر من کسی که عظمت مایکل بزرگ رو نتونه درک کنه و قادر به فهم این یگانه پیامبر هستی نباشه، نه تنها انسان نیست بلکه از هرحیوانی پست تر هست. ای کاش همه انسان ها چون شما از این پیامبر بزرگ، پیروی کنند.چون تمام پیامبران دیگر جز دروغ و خرافات تحویل بشریت نداده اند. باز هم از شما علی جان به عنوان پیرو واقعی مایکل کبیر سپاسگذارم

سلام دوست من ... وقت بخیر ...

ممنونم از این همه لطف و محبت پاک ... البته ای کاش انسانهایی رو که به هر علتی با مایکل جکسون آشنایی ندارند رو اینطور بی محبتانه از حیوان هم پست تر ندونیم . به نظرم این وظیفه هر عاشق مایکل جکسونه که تا آخرین نفس در راه شناسوندن نام او به انسانهای جهان تلاش کنه . این وظیفه و مسئولیت ماست ... و البته اینکه من هرگز شان و جایگاه اون مرد رو در حد واژه ای ساختگی و جعلی چون " پیامبر " تنزل نمیدم . موفق باشی ...

ayda شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 10:59 ق.ظ

سلام علی جون. یادته چند ماه پیش گروه گانز اند روزز تو امارات اجرا داشت. کاش میتونستم برم میدونی چرا؟ چون گیتاریست محبوب مایکل، یعنی اسلش هم توی گروه بود و با صدای زیبای گیتار الکتریکش منو یاد اجرای جادویی مایکل و اسلش که همیشه دوست و همکار هم بودند انداخت. راستی اون کنسرتو دیدی؟ البته تو فضای باز بود و انبوه جمعیت اومده بودن. حالا نگاه کن به وضعیت مملکت ما، یه خواننده دوزاری هم میخواد کنسرت بزاره مجوز بهش نمیدن!! نمیدونم این ملاها چی از جون ملت میخوان. هیچ سرگرمی برای مردم نذاشتن. فقط میخوان ملت، عبدالباسط گوش کنند. تا دلت بخواد مسابقات بین المللی حفظ و قرائت قرآن تو این مملکت برگزار میکنن، قرآنی که هر جاشو باز کنی دم از قتل و گردن زدنو بردگی و کنیزی و عذاب جهنم و .... سخن به میان آورده. خلاصه روزگار عجیبیست علی جون. در هر صورت از زحماتت علی جون خیلی سپاسگذارم که انسان هایی مانند مایکل کبیر رو به مردم معرفی میکنی. آره این یکی دیگه ایمیلمه دوست دارم اونجا بیشتر با خودت صحبت کنم البته اگه مزاحمت نمیشم.

سلام دوست من ...

نه ، متاسفانه من اون کنسرت رو ندیدم ولی با خوندن قضیه ملا و مجوز حسابی از ته دل خندیدم !!! مسابقات قرآن ؟؟؟ دیگه فکر نکنم بعد از ماجراهای این آق سعید (!!!) دیگه آبرویی برای این دکان و تشکیلات هم باقی مونده باشه ... !!!

انسانهایی مثل مایکل کبیر ... ؟ شاید بهتره بگی آدمهای بزرگ و ماندگار و بی همتا چون هرکسی فقط و فقط در گیتی مثل خودشه و به همین دلیل انسانی همانند مایکل کبیر و کودک صغیر ، هر دو به یک میزان خاص و تک و منحصر به فردند ...

ayda شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 02:44 ب.ظ

متاسفانه، مسئله آق سعید طوسی، بیشعوری بلانسبت مردم رو میرسونه که کودکانشونو میدن دست آق سعید که بهشون قرآن یاد بده. احمقا نمیدونستن بچه هاشونو میدن دست یه حروم لقمه بچه باز. حالا اگه بهشون میگفتی بچه هاشون رو ببرن پیش مایکل کبیر، میگن نه توی رسانه های ایران و حتی خود آمریکا و حتی متاسفانه توی فیلم هالیوودیScary movie4 مایکل کبیر رو به این موضوع زشت متهم کردند که متاسفانه مایکل بعد از این اتهامات بی اساس و چند بار دادگاه رفتن با وجود تبرئه شدن،دچار ناراحتی روحی شدیدی شد و به دارو درمانی روی آورد که آخرش هم اون دکتره بی خردش با تزریق دوز اشتباه جان بزرگترین انسان همه زمان ها رو گرفت. البته مایکل برای همیشه جاودان و درخشان در قلب هوادارانش باقی خواهد ماند.

چی بگم که حقیقت محضه ...

ayda یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 01:07 ق.ظ

راستی علی جون اجرای ترانه بسیار مهیج give in to me از آلبوم dangerous که همراه بود با گیتار استثنایی اسلش رو در یکی از معروفترین و مانندگارترین کنسرت هاش همانند همه کنسرت های ماندگارش رو حتما باید دیده باشی. شاید صدها بار اجرای فوق العاده این دو بزرگ موسیقی جهان رو در ترانه give in to me دیدم و هنوز که هنوزه بارها و بارها در طی روز نگاه میکنم و لذت میبرم میخوام احساس خودت رو از شنیدن این ترک از آلبوم dangerous رو برام بگی که چه احساسی بهت دست میده؟ و البته نظرت رو در مورد گیتارنوازی پرشور اسلش رو دوست دارم بدونم. با تشکر فراوان.

البته اون ویدئوی جادویی مربوط به کنسرت نیست دوست من ... موزیک ویدئوی رسمی این اثره که قبل از آغاز تور Dangerous در مونیخ آلمان به سبک و سیاق کنسرت اجرا شده و به نمایش در اومده ... نظر من ؟؟؟ میتونم بگم اونقدر آدم غیر طرفدار دیده ام که فقط با شنیدن موزیک تنهای این اثر جامه بر تن دریده اند (!) که دیگه جایی برای شرح احساس من ِ طرفدار باقی نمیمونه . در یک کلام ترکیبی خانمان برانداز و استثنایی !!!

ayda یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 02:27 ب.ظ

سلام علی جون. مدت های بسیار طولانی هستش که معمای ساخت ترانه بینظیر و شاهکار موسیقی پاپ یعنی بیلی جین از آلبوم تریلر که تقریبا 34 سال از عمرش میگذره هنوز ذهنم رو مشغول کرده و همه پاسخ ها در حد گمانه زنی بوده. دوست دارم از زبان شما، دلیل نوشتن چنین متنی رو از طرف مایکل کبیر بشنوم. مرسی از لطفت. البته از اینکه خیلی مزاحمت میشم و وقت گرانبهاتو میگیرم ببخشید.

سلام دوست عزیز ...

دلیل نوشتن متن بیلی جین رو من بگم ؟؟!! به نظرت دقیقاً باید چی بگم ؟؟ ... فکر نمیکنی سوال خیلی خیلی کلیه ؟؟

ayda یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 11:49 ب.ظ

با سلام مجدد. چون گفته میشه مایکل این ترانه «بیلی جین» رو بر اساس اتفاق واقعی که در زندگی شخصیش رخ داده رو به صورت ترانه بیان کرده. و مطالب مختلفی راجع به شان نزول این ترانه نوشته شده. فقط خواستم نظر شما بزرگوار رو هم در این مورد بدونم. مرسی از لطفت.

سلام دوست من ...

میشه گفت تا حدودی واقعی ... به هر حال خیلی از ترانه های مایکل جکسون بازتابی از حوادث واقعی زندگیش در داخل اونها دیده میشه و این هم یکی از همین ماجراهاست ... شرمنده که فرصت و قدرتم بهم اجازه سخنرانی طولانی تر از این رو در این خصوص نمیده ...

sarah شنبه 17 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 02:56 ق.ظ

اون عکس بیمارستان بهرامیه؟

هه ... آره ... جایی که خودت بهتر از همه دنیا میدونی برام چه معنی و مفهومی داره ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد