مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

I See You Everywhere

تقدیم با عشق و احترام به آنانی که 25 ژوئن را تا ابد تبدیل به سیاه ترین روز در تاریخ زندگیم نمودند ...


من تو را همه جا میبینم ، چشمانت را میبینم ، موهایت را لمس میکنم

تو مرا در آزادراهی تا ستارگان همراهی کردی و ناگهان در نیمه راه رهایم نمودی

من تو را تا همیشه در رویاهایم زنده نگه میدارم ولی ( اثر ) بوسه لطیف و مهربان تو (در عالم بیداری)

هرگز  آنگونه که در عالم رویا خوب و واقعی به نظر میرسد نیست !

چرا که زمانیکه من در طلوع خورشید از خواب بیدار میشوم ، به اطراف مینگرم ولی تو  آنجا نیستی

من نمیتوانم باور کنم که این اتفاق برای من رخ داده

میان آغوش و در بین بازوان تو حقیقتاً معنی راستین بهشت برای من تحقق پیدا کرده بود

این تو بودی که با یک لمس فرشته گونه به من دنیایی بخشیدی

و آنگاه قلبم را از من ربودی
من هنوز گاهی تو را در خیابان در میان مردمی که اطرافم میچرخند و قدم میزنند میبینم

اما زمانیکه ناباورانه و دقیق به آنها خیره شده و نزدیک میشوم ، نگاه غریبه ای را در مقابلم میبینم که بهت زده مرا مینگرد !

اوه من نمیتوانم باور کنم که این اتفاق برای من رخ داده

اینکه تمام آن دوران زیبا و خاطرات ِفراموش نشدنی ِ بهشتی برای من تنها همانند یک روز به طول انجامید !
تو مرا تنها با یک بوسه فرشته گونه اینگونه زخمی و خراب و درمانده در این نقطه رها کرده
و خود به دور دستها پرواز نمودی

من تو را همه جا میبینم ، چشمانت را میبینم ، موهایت را لمس میکنم

حالا من میخواهم ادامه مسیر آن آزادراه تا ستارگان را طی کنم و یقین دارم که تو را آنجا پیدا خواهم کرد
آری ، من تو را همه جا میبینم !

من تو را همه جا میبینم ... تو راهمه جا میبینم ...

همه جا ...

و زمانی که تو را میجویم ، تو را خواهم یافت

و زمانیکه تو را بیابم ، تو را در آغوش نگاه خواهم داشت
و زمانیکه تو را در آغوش بگیرم ، به تو عشق خواهم ورزید
و زمانیکه عشق ورزی به تو را از سر گیرم ، این داستان عاشقانه تا ابد ادامه خواهد داشت ...
همه جا ...

آره ... من تو رو همه جا میبینم ...


Chris de Burgh : I See You Everywher


لینک دانلود








...

و اکنون در این دل نیمه شب ، زخمی و خراب و غوطه ور در دل خاطرات کهنه و فراموش ناشدنی ، بر شما بی وفایان دلشکن خشمگین تر و عاشق تر از همه عمر بوده و تنها زیر لب زمزمه میکنم :


25 ژوئنت مبارک علی امجی فالوور ... !!!


تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 4 + ارسال نظر
Zahra جمعه 2 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 02:32 ق.ظ

سلام على اقاى عزیز و بزرگوار
25ژوئن بر همه عاشقان مایکل جکسون کبیر تسلیت من بشخصه چهره اون مرد بزرگ رو بیشتر از هر جایى تو صورت کودکان میبینم مایکل جکسون همیشه زندس چون عشق همیشه زندس،،،،
برقرار و سلامت باشى دوست من

سلام دوست عزیز ...

ممنون و سپاسگزار از لطف شما ... متشکرم .

behnoosh یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 08:05 ق.ظ

وبلاگ عالی دارید .

عرض ادبیست ناقابل به محضر مردی که دنیایم را تا ابد دگرگون ساخت ...

لیلا سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 11:19 ق.ظ

تلاش کنیم تا از دریچه محبت و چون کودکان بدون غرض به دنیا نگاه کنیم
به یکدیگر عشق بورزیم
تا دنیا را جای بهتری برای زندگی کنیم
تا گرمی لبخند مایکل را در قلب هایمان که آرامگاه همیشگی اوست احساس کنیم و
و درک کنیم چنانچه او گفت هنر وسیله ای است برای پیوند انسان با یگانگی ابدی ...
درود بر مایکل و هنر ناب و قلب بزرگ و پاکش

... و در میان همه این درودهای زیبا و عاشقانه ، جای درودی پاک و خالصانه به خالق این عاشقانه های با شکوه یعنی کریس دی برگ نازنین خالیه که من از طرف تو ، زحمت این کار رو میکشم دوست من . امیدوارم روزی تو هم به جمع فرستندگان سلام و درود بر روح و قلب این مرد نازنین در جهان بپیوندی ...

Parisa چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 04:57 ب.ظ

سلام علی عزیز. تمام نوشته هاتو خوندم. بسیار زیبا بود و دلنشین. مایکل همیشه در قلب ما میمونه

سلام دوست عزیز ... ممنونم از لطف شما ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد