مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

میان پرده ( یک روح لطیف ... )

... هنوز زمانی که مایکل جکسون در خلال مراسم جشن طرفداران در Webster Hall 2002 در نیویورک سخنرانی میکرد و من با عشق به او نگاه میکردم رو به خاطر میارم. خدا رو شکر که مسئولین به من اجازه دادند که در سالن کنفرانس حضور داشته باشم و زمانی که او سخنرانی میکرد، من درست در پایین پای او و در قسمت زیر صحنه قرار داشتم و من تمام مدت احساس میکردم که حقیقتاً دارم خواب میبینم .
او بسیار زیبا بود؛ نه فقط زیبای ظاهری بلکه زیبای معنوی با زیبایی بی انتهای درون . من این رو با توجه به احساسی که او زمانی که به طرفدارانش میگفت چقدر براش مهم هستند داشت میگم . یادم میاد وقتی طرفدارها در میان صحبت های او فریاد میکشیدند او با مهربانی لبخند میزد و با خنده به کلماتش ادامه میداد . او خوب میدونست که ما حقیقتاً عاشقش هستیم ؛ اینو از اعماق قلبم باور دارم .

من واقعاً خوشبخت بودم که موفق شدم مایکل جکسون رو در طول عمرم سه بار به صورت زنده و از نزدیک ملاقات کرده و حتی بخشی از مراسم جشن تولد 45 سالگی او در لس آنجلس باشم . من اون خاطرات رو هرگز از یاد نخواهم برد .


او یک انسان فوق العاده و حساس بود؛ مخلوقی بیگناه و لطیف ...


برگرفته از دفتر خاطرات Bonnie Lamrock از ایالات متحده امریکا



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance


میان پرده ( یادگاری هایی از Apollo 2002 ... )

سلام و عرض ادب و احترام به عاشقان راستین مایکل جکسون کبیر . وقت بخیر ...


فکر میکنم دیگه اغلب شما تا کنون حداقل یه بار هم که شده نام آخرین اجرا و کنسرت ارباب افسانه ها در سالن Apollo Theater نیویورک در سال 2002 میلادی به گوشتون خورده باشه و اینکه احتمالاً اجرای جادویی و بی نظیر Dangerous مایکل جکسون در این کنسرت رو تماشا کرده باشید !




حالا و در این نوشتاه کوتاه قصد دارم 3 فایل صوتی کمتر شنیده شده از این کنسرت استثنایی و فراموش نشدنی بی همتا رو تقدیم حضور شما دوستان صمیمی و گرامی کنم . ترجیح میدم توضیح خاصی در مورد این  فایل ها نداده و بعد از دانلود کردنشون شما رو حسابی هیجان زده و سورپرایز کنم !


فایل 1


فایل 2


فایل 3


خوب ، ولی از اونجاییکه این روزها کلی اتفاق مایکلی خوب برام افتاده و حسابی کیفم کوکه (!!!) اینه که بعد از مدتهای طولانی یه دفعه هوس کردم و به سرم زد که یه امتحانکی (!!!) از مخاطبان انگشت شمار ( ) این وبلاگ گرفته و این هدیه کوچولو رو در قالب یه آزمون کوچولوتر تقدیم شما دوستان عزیز کنم ! از این رو این 3 فایل رو به صورت Password Protected آپلود کردم تا هرکی دلش خواست بتونه این فایل ها رو گوش کنه مجبور بشه قبلش جواب این سوال مایکلی خیلی آسون رو کشف کنه !!


خوب ، اما پسورد این فایل ها که در حقیقت جواب سوال آزمون امروز ماست :  یه سوال بی نهایت آسون و معمولی دیگه !!!


جمله ای که به طور مشترک در آهنگ های 2BAD و Behind The Mask  مایکل جکسون تکرار میشه !!


این جمله 22 حرفی به طور کامل و به هم چسبیده تماماً با حروف کوچیک از ابتدا تا انتها ، میشه پسورد فایل هایی که دانلودشون کردید !! توجه کنید که ممکنه این جمله رو در Lyrics دو ترانه مشاهده نکرده و تنها از طریق سنسورهای قوی شنوایی قادر به کشف و آشکارسازی  اون باشید !!! خوب ، اینم از راهنمایی ... دیگه چی میخواید ؟؟!!


امیدوارم با موفقیت و سربلندی جواب سوال رو کشف کرده و از جایزه ناقابلتون لذت ببرید !!!



شاد و مایکلی باشید !!


تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance