مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

میان پرده ( یک روح لطیف ... )

... هنوز زمانی که مایکل جکسون در خلال مراسم جشن طرفداران در Webster Hall 2002 در نیویورک سخنرانی میکرد و من با عشق به او نگاه میکردم رو به خاطر میارم. خدا رو شکر که مسئولین به من اجازه دادند که در سالن کنفرانس حضور داشته باشم و زمانی که او سخنرانی میکرد، من درست در پایین پای او و در قسمت زیر صحنه قرار داشتم و من تمام مدت احساس میکردم که حقیقتاً دارم خواب میبینم .
او بسیار زیبا بود؛ نه فقط زیبای ظاهری بلکه زیبای معنوی با زیبایی بی انتهای درون . من این رو با توجه به احساسی که او زمانی که به طرفدارانش میگفت چقدر براش مهم هستند داشت میگم . یادم میاد وقتی طرفدارها در میان صحبت های او فریاد میکشیدند او با مهربانی لبخند میزد و با خنده به کلماتش ادامه میداد . او خوب میدونست که ما حقیقتاً عاشقش هستیم ؛ اینو از اعماق قلبم باور دارم .

من واقعاً خوشبخت بودم که موفق شدم مایکل جکسون رو در طول عمرم سه بار به صورت زنده و از نزدیک ملاقات کرده و حتی بخشی از مراسم جشن تولد 45 سالگی او در لس آنجلس باشم . من اون خاطرات رو هرگز از یاد نخواهم برد .


او یک انسان فوق العاده و حساس بود؛ مخلوقی بیگناه و لطیف ...


برگرفته از دفتر خاطرات Bonnie Lamrock از ایالات متحده امریکا



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance


نظرات 5 + ارسال نظر
mjfollower سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:24 ب.ظ http://www.namasha.com/channel6606083498

سلام و درود برشما.خوب هستینمن عاشق مطالب وبلاگتونم خیلی دوسشون دارم...ازین که شما و وبلاگ افسانه ایتونو میشناسم بینهایت خوشحالممن هردفع میام اینجا حال خوبی بهم دست میده و این داستان های افسانه ایرو میخونم خیلی بهتر میشم...نمیدونم ازتون چطوری تشکرکنم...ازین که هوادارای مثل شمارو میبینم خیلی خوشحال میشم به...دوست دارم همش باهات صحبت کنمبه کانال من هم سری بزنید..یسری ویدئو گذاشتم
هم واره در پناه عشق اوباشید

سلام به شما mjfollower عزیز ...

نظر زیباتون بی نهایت خوشحالم کرد . در اولین فرصت همه ویدیوهاتون رو تماشا میکنم . یه دنیا سپاس ...

Saeedeh چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:30 ق.ظ

سلام یه خواهشى داشتم،میخواستم ببینم اگه امکانش هست یه سایت فرى براى دانلود دیسکوگرافى ام جى با فرمت flac معرفى کنید.هرچقدر گشتم پیدا نشد

سلام ...

متاسفانه اطلاعی در مورد چیزی که درخواست کردید ندارم اما تا دلتون بخواد دیسکوگرافی فری در وب وجود داره ...

Zahra جمعه 11 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:52 ق.ظ

تشکر دلم واسش خیلى تنک شده

دلتنگیت جاودان ...

نکیسا سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:29 ق.ظ

سلام علی جان، سپاس از این استواری و پیوستگی شما در ارایه مطالب بی نظیر مایکلی. "او خوب میدونست که ما حقیقتاً عاشقش هستیم " از این جمله خیلی خوشم اومد و احساس خوبی بهم دست داد شخصا حقیقتا عاشقش هستم.

سلام دوست من ...
این باور به عشق و دوست داشتن طرفداران ، یکی از بزرگترین محرکهای رو به جلوی مایکل جکسون در تمام طول عمرش بود ...

فرامرز دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 04:00 ق.ظ

همش سه بار مایکل رو دیده... به بدشانسىِ میتا خانوم که نمیرسه!
خدایا ما هم مثل این میتا بدشانس مى‌آفریدى خب!

بد شانس که خوبه فرامرز جون ... من اصلاً حتی حاضرم مثل بعضی ها خرشانس (!!!!) میبودم !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد