مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

تو ( شعری از Michaela Huber از آلمان ... )

سلام و وقت بخیر به عاشقان راستین مایکل جکسون کبیر در اقصی نقاط گیتی ...


چند روز پیش تصادفی با شعر جالب و زیبایی از یکی از طرفداران آلمانی زبان مایکل جکسون مواجه شدم که بد جور نظرم رو به خودش جلب کرد ؛ شعری که به نوعی زبان حال و احساس حقیقی قلب عاشقم در برابر تمام بزرگی ها و خوبی های اوست . به همین دلیل از شما عزیزان و یاران همراه درخواست میکنم که با چشم دل کلمه به کلمه اون رو عاشقانه مطالعه بفرمایید ...


تو رنگین کمانی در یک روز بارانی هستی
تو زندگیم را رنگ آمیزی کردی و تاریکی را از آن دور نمودی
تو مسیریاب زندگیم در گم گشتگی هایم هستی
تو به من امید بخشیدی زمانی که بیشتر از همیشه به آن محتاج بودم
تو زندگیم را به هر شکلی که ممکن و مقدور بود تغییر دادی
هر روزی که میگذرد بیشتر و بیشتر دلتنگت می شوم
تو شبیه به هیچکس که من در زندگیم شناختم نیستی
تو مخلوقی ویژه و منحصر به فردی ؛ خیلی ساده :
تو !
دلم برایت تنگ شده مایکل ؛ ای ستاره درخشان من
تو حالا بسیار درخشان می درخشی اما از فاصله ای بسیار دور
در زمین تو یک فرشته در لباس مبدل بودی
و شاید اکنون بتوانی در بهشت به آرامش دست پیدا کنی
خداوند تو را به مکانی بهتر منتقل نمود
مکانی بدون اسم ؛ مکانی لبریز از موهبت الهی
تو اکنون از تمام دلتنگی ها و دردها آزادی
دیگر یاس و غمی در کار نخواهد بود
حالا دنیا قدر و ارزش والای تو را خوب می فهمد
تو یک چنین مخلوق ارزشمندی بر روی این زمین بودی !
برای هر آنچه بخشیدی از اعماق قلبم از تو سپاسگزارم
برای همه قدرتت و همه تلاش و کوششی که در این عالم انجام دادی
عمیقاً از تو بابت خیال دوست داشتنی دائمت در ذهنم سپاسگزارم ؛
بابت الهام بخشیت و تشویقت برای کسب اعتبار و مقام در این جهان
حقیقتاً و از عمق وجود عاشقتم مایکل
تو تا همیشه در ذهن و قلبمی و من هر لحظه برایت دعا خواهم کرد

تو تا ابد دنیای مرا به لرزه در خواهی آورد !

and

You really do Michael…




تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance


نظرات 5 + ارسال نظر
mjfollower پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:26 ق.ظ http://www.namasha.com/channel6606083498

سلام و درود.وای چقد زیبا بود هرکسی عاشق او باشه زندگیش با بقیه خیلی متفاوت میشه هم لذت خاصی داره هم طرز زندگیش عوض میشه...
الان این شعرو هیچ کس نمیتونست بگه این چیزا فقط از یک عاشق ارباب بر میاد..مثل مطالب شما هیچ کس نمیتونه مطالبی مثل شما بزاره خیلی زیبان ممنونم که این داستان ها و خاطره های افسانه ای رو برای ما عاشقا میزارید

Your love is magical, that’s how I feel
But I have not the words here to explain
Gone is the grace for expressions of passion
But there are worlds and worlds of ways to explain
To tell you how I feel
But I am speechless, speechless
That’s how you make me feel

سلام دوست من ...

عشق در هر رنگ و نژاد و زبانی در هر زمان و مکان معجزه خودش رو خلق میکنه ...

Zahra پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 04:12 ب.ظ

mehri جمعه 18 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:46 ب.ظ

سلام
شعر فوق العاده ای بود همیشه از خوندن مطالبتون هم لذت میبرم و هم درد میکشم.
بعد از مدتی تونستم فیس بوکتون رو گیر بیارم ولی پستی تو سال 2015 تو فیس بوک Ali MJfollower نذاشته بودید و فیس بوک اصلیتون Ali Gharachorlo رو پیدا نکردم میتونید فیس بوکتون یا هر راه ارتباطی که بشه مطالب جدیدتون رو خوند بهم بدید. ممنون میشم

https://www.facebook.com/ali.gharachorloo

نکیسا سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:50 ق.ظ

سلام علی جان این شعر همه اش حرف هاییه که ما در درون و افکارمون با مایکل هر روز داریم می گیم بخصوص این قسمتش خیلی به احساس من نزدیک بود:

عمیقاً از تو بابت خیال دوست داشتنی دائمت در ذهنم سپاسگزارم ؛
سپاسگزارم، سپاسگزارم، سپاسگزارم .......

سلام دوست من ...

خوشحالم . بی نهایت و بیشتر ...

فرامرز دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:56 ق.ظ

حرف دلِ من بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد