مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

با خاطرات مایکل جکسون ( دختری به نام Ladonna Jones )

Ladonna Jones دختری اهل دالاس امریکا بود که از اوج کودکی عشق و علاقه فراوانی را نسبت به مایکل جکسون درون قلب خود احساس می کرد . این دختر نوجوان که در سال 1984 میلادی تنها 11 سال سن داشت ، از ماهها و هفته ها قبل از آغاز تور بزرگ و تاریخ ساز Victory به امید خرید بلیط این کنسرت اقدام به پس انداز و ذخیره نمودن پول تو جیبی های محدودی که از پدرش میگرفت نموده بود تا شاید به این طریق بتونه به رویای ملاقات با قهرمان زندگیش در شبی فراموش نشدنی در کنسرت دالاس ، جامه عمل بپوشونه . متاسفانه به راه افتادن بازار سیاه طی روزها و هفته های منتهی به آغاز این تور و تشدید فعالیتهای غیر اخلاقی و غیر حرفه ای دلالی در بحث خرید و فروش غیر مجاز بلیط های این کنسرتها باعث افزایش سرسام آور و نجومی قیمت بلیط کنسرتهای تور ویکتوری مایکل جکسون گردیده بود و Ladonna به خوبی میدونست که حالا دیگه با حقوق ساعتی 6.75 دلار پدرش به عنوان یک کارگر خط تولید در کارخانه ، براش شانسی جهت خرید بلیط 30 دلاری کنسرت مایکل جکسون باقی نخواهد موند ! به همین علت دخترک سعی کرد از طریق انجام کارهای پاره وقت از جمله پرستاری بچه و کمک به زنان خانه دار در انجام وظایف و امور خانه داری ، در کنار پول توجیبی دریافتی از پدرش ، منبع درآمد دیگه ای هم برای خودش به وجود بیاره تا بتونه امیدش جهت ملاقات با سلطان پاپ رو همچنان درون قلبش زنده نگه داره . هرچند که متاسفانه در ماراتن میان تلاشها و فعالیتهای Ladonna و افزایش لحظه ای قیمت بلیطهای کنسرت ، در نهایت شانسی برای دخترک عاشق پیشه باقی نموند ...



Ladonna که در ذهن و قلب خود رویای دستیابی به بلیط کنسرت مایکل جکسون را از دست رفته و به پایان رسیده تلقی میکرد ، با همه وجود از مایکل جکسون و تیم مدیریتی او نا امید گردید . دخترک که گمان میکرد این افزایش لحظه ای قیمت بلیط امریست که به خواست و دستور مستقیم شخص مایکل جکسون رخ می دهد ، با درد و غم و دلشکستگی نامه ای سرگشاده به مایکل جکسون نوشت و موفق شد آن را در  روزنامه اخبار صبح دالاس به انتشار در بیاورد . جونز در این نامه ضمن نوشتن داستان زندگی خود ، با دلی شکسته و قلبی مجروح از مایکل جکسون گلایه کرده و وی را به پول پرستی و طمع ورزی زیاد در کسب سود و منفعت مالی فراوان محکوم نمود و بهش اعتراض کرد که او به هیچ عنوان به قشر محروم و کم درآمد جامعه امریکا اهمیتی نمی دهد.


و دقیقاً چند هفته بعد از انتشار این نامه و درست در آستانه شروع تور بزرگ Victory ، به ناگهان سیاست فروش بلیطهای این کنسرت از اساس تغییر کرد و در عرض یک شب ، بساط دلالی و دلال بازی در شهرهای مختلف امریکا بر سر فروش بلیط تور ویکتوری برچیده شده و قیمت بلیطهای تور به میزان واقعی خود بازگشت !! اما به راستی چه اتفاقی رخ داده بود ؟؟!!


ماجرا از این قرار بود که زمانیکه مایکل جکسون سرانجام پس از مخالفتهای فراوان تصمیم به همکاری در پروژه تور ویکتوری گرفته و حاضر گردید برای آخرین بار در کنار برادرانش بر روی صحنه ظاهر گردد ، به خواست مسئولین کنسرت گزار وظیفه فروش و توزیع بلیط را به دفاتر و نمایندگی های پست منطقه ای واگذار نمود و خود با خیالی آسوده و به دور از جنجالهای خبری ، مشغول آماده سازی و تمرین برای کنسرتهای این تور گردید ؛ غافل از اینکه مافیای هزار سر و پلید صنعت موسیقی از همان لحظه نقشه شومی برای طرفداران و عاشقان مایکل جکسون کشیده و کیسه گشادی را برای اخاذی از این جماعت عاشق و ساده لوح دوخته بود !!



کنسرت گزاران تور ویکتوری با همدستی و شراکت ادارات پست منطقه ای در اقصی نقاط ایالات متحده ، بدون اطلاع رسانی به شخص جکسون و تنها به صلاحدید و خواست خویش (!!!) ، تعداد بسیار بسیار زیادی از بلیطهای چاپ شده برای کنسرتهای این تور را از قبل خریداری نموده و در بازار سیاه و میان دلالان پول پرست و طماع تقسیم نموده و از دوران غفلت مشغول بودن پادشاه پاپ به انجام تمرینات سخت و فشرده آماده سازی برای آغاز تور سوء استفاده نموده و با حیوان صفتی محض ، منجر به افزایش هولناک و لحظه ای قیمت بلیطها گردیده بودند !! شاید اگر نامه سرگشاده دخترک نوجوان اهل دالاس در روزنامه صبحگاهی نبود ، مایکل جکسون هرگز و تا لحظه آغاز این کنسرتها متوجه جنایت بزرگی که توسط زیر دستان او در حق عاشقان و طرفدارانش رخ داده بود نمی گردید !!


به گفته شاهدان عینی و نزدیکان ، مایکل جکسون با خواندن مقاله Ladonna در روزنامه صبح دالاس ویران گشت ؛ اشک در چشمانش حلقه زد و در حالیکه از شدت خشم دستانش به وضوح می لرزید ، به پشت تلفن رفته و یک به یک شماره تک تک مدیران برنامه ، وکلا و کنسرت گزاران را گرفت و در حالیکه دقایقی بر سر هر یک از ایشان با عصبانیت فریاد کشید ، درخواست برگزاری کنفرانس مطبوعاتی فوری کرد !! و به این ترتیب مایکل جکسون در عرض ساعتی به همراه جکسونها در پشت تریبون این کنفرانس حاضر گردید و با مخاطبین و مردم جهان صحبت کرد :


... همتون خیلی خوب میدونید که من از ابتدا هم علاقه ای به برگزاری این تور نداشتم ... و حالا ببینید که نتیجه زیر پا گذاشتن خواسته قلبم چه نتیجه ای برایم به ارمغان آورده است : من به خاطر سیاست های کثیف و غیر انسانی عده ای به پول پرستی و مال اندوزی محکوم شده ام ؛ به صفتی که از اعماق قلبم نسبت به آن حس نفرت و انزجار میکنم !! من با همه قدرت و توان اعلام میکنم که از این ثانیه بلیط ها تنها به شیوه ای که من و تیم مدیریتی من اعلام میکنند به فروش خواهد رفت و هر بلیطی که از هر کانالی غیر از مسیر های مجاز و با قیمتی غیر از قیمت های عنوان شده توسط کمپانی به فروش خواهد رفت باطل و غیر مجاز است ! به علاوه در همین لحظه قول میدهم با همه قدرت ضرر و زیان تمام افرادی که در مقابل پرداخت پول ، بلیطی دریافت نکرده اند را از بخش دارایی های شخصی خویش جبران نمایم . همچنین از همینجا به همه دنیا اعلام میکنم سهمی که قرار بود در انتها به عنوان دستمزد و عایدی من از این تور در نظر گرفته شود به طور کامل و مطلق صرف امور خیریه و انسان دوستانه خواهد شد و من دست به دلاری از دلارهای حاصل از تور ویکتوری نخواهم زد ... 



مایکل جکسون در این کنفرانس خبری به اطلاع همگان رساند که بی نهایت ممنون و مدیون دختری اهل تگزاس به نام Ladonna Jones است که باعث گردید به موقع از این حوادث زشت و آزار دهنده مطلع گردد . متعاقب این کنفرانس ، 2 بلیط مجانی توسط کمپانی پپسی ، اسپانسر برگزار کننده تور ویکتوری برای Ladonna ارسال گردید . همچنین دعوت نامه ویژه ای توسط شخص مایکل جکسون به پاس قدردانی از این حرکت شجاعانه Ladonna برای دخترک ارسال گردید تا بانوی جوان بتواند در پشت صحنه و بعد از برگزاری کنسرت ، قهرمان زندگی خود را شخصاً ملاقات کند .


و بعد ها Ladonna در مورد خاطرات آن شب اینچنین گفت :


مایکل جکسون از دیدن لباس من بی نهایت شاد شد چرا که عکس خودش بر روی اون قرار گرفته بود . او هدیه ویژه ای که ژاکت طرح دار تور ویکتوری بود رو هم به من اهدا کرد . مایکل حتی از من سوال کرد که آیا صندلی مناسبی در محل برگزاری کنسرت به من رسیده بود یا خیر . خوب البته واقعاً عالی نبود اما در کل خیلی حال داد !!! من هم به خاطر قضاوت نادرستی که در حقش انجام داده بودم ازش بارها عذرخواهی نمودم ...




* خطاب به عوامل بی وجود و اجنبی شبکه انگلیسی من و تو :


اون موجود صورت عمل کرده ی اسکین بلیچینگ کننده ی معتاد و منحرف و فاسد و ولخرج و روانپریش و کودک آزار و دروغگو که شما در ششمین سالگرد درگذشت ارباب افسانه ها با مستندهای هجو و کثیفتان به مخاطبان ایرانی غافل و سفیه خود ارائه نمودید ، همان نور درخشان و خیره کننده دنیای عاشقانیست که بر عظمت ، پاکی ، بزرگی و بی انتهایی او تا ابد با افتخار سر سجده بر زمین ساییده و تلاشهای مذبوحانه شما جهت تخریب نام جاودان و فنا ناپذیر مایکل جکسون کبیر را تا زمان سرنگونی کامل عمله مزدورتان در سراسر گیتی خنثی خواهند نمود !


ویدیوی جدید انجمن حامیان مایکل جکسون :


حقیقت درباره برنامه های شبکه " من و تو " !!


مستند های " بی پرده با مایکل " و " پزشک قانونی " !!


لینک دانلود


لینک در شبکه F.B



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 24 + ارسال نظر
پریان شنبه 6 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:51 ب.ظ

خیلی عالی بود ممنون ازوبلاگ خوبتون :-)
بیشترآدما دوس دارن ننگ تهمت بزنن افسوس.....

اونها آدم نیستند دوست عزیز . اسم آدم رو خراب نکن ...

سادنا شنبه 6 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:31 ب.ظ

سلااام
وای خیلی وقت بود کامنت نذاشته بودم
وای که چه دختر خوش شانسی!!! تعجب کردم گذاشتن مقالش چاپ شه!!! باریکلا واقعا!!!
یه جورایی معجزه شد تو زندگیش
نمیدونم چرا تو زندگی من چرا از این اتفاقا نمی افته؟!
اینقدر دلم واسش تنگ شده دارم دیوونه میشم!!! به کی بگم؟! کجا برم؟! ای خدا...
منو تو ام که... مارتین بشیر اوکی بود...اما فرداییش گند زدن
bol an dg
ولشون کن!! اونا بگن حس ما همون حسه!! قوی ترم میشه!!!
واقعا هیچ کس رو اندازه مایکی دوست ندارم!!!! هیچکس!!!!

سلام ...

مارتین بشیر اوکی بود ؟؟؟!!! تو خودت رو عاشق مایکل جکسون میدونی ؟؟؟!!! اوکی بود ؟؟؟؟!!!!

سادنا دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:11 ق.ظ

ای باباااااا!!!
ببخشید سلام
باز من منظورمو نتونستم درست برسونم
شمام که سری کفری میشی!!!
بعضی وقت ها حس میکنم فقط تو میدونی چقدر مایکل رو دوست دارم
اما خدا نکنه سو تفاهم پیش بیاد!!!
منظور از اینکه مستند مارتین بشیر اوکی بود این بود که چیز تازه ای برای ما نداشت! ما هممون میدونیم مایکل گفته به من خیانت کرد...هممون میدونیم مستند ناعادلانه بود..هممون میدونیم مارتین بشیر الکی گنده کرد یه چیزایی رو یه چیزایی که نباید پخش میکرد و پخش کرد و اینا!!!!! منظورم این بود!
این که اونا هرچقدر ام بد بگن رو دوست داران مایکل جکسون تاثیری نمیذاره! هوادارا همیشه هواداری میکنن!!!
قضیه دوستمم که گفتم...دوست ک چه عرض کنم تازه آشنا شدیم! گیر داده بود به عمل بینی مایکل و البته رنگ پوستش !! یه جورایی گیج بازی دراورد که واسش توضیح دادم!! اون عکسی که توش لینک فیلم بود تو فرستاده بودی رو واسش فرستادم ...خلاصه من عادت کردم به توضیح دادن واسه دیگران! روشن کردنشونم خوشحالم میکنه!
این بود منظور ما!!!
خلاصه علی آقا با ما به از این باش که با خلق جهانی!!

(بعضی وقت ها حس میکنم فقط تو میدونی چقدر مایکل رو دوست دارم )

نه ... من از کجا باید بدونم ؟؟!! من تنها بر اساس نوشته هایی از جنس " بشیر اوکی بود !!!! " در مورد عشق موجودات قضاوت میکنم دوست عزیز ...

(خلاصه علی آقا با ما به از این باش که با خلق جهانی!!)

دلیلی برای این موضوع نمیبینم ... من با کسی " به " خواهم بود که عشقش رو " به " از تو به مایکل جکسون نشون بده نه اینکه اگه من اینجا چیزی ننویسم ، سال به سال یادی از مایکل جکسون و من نکنه !!! من با کسی از جنس سازنده ویدیویی که لینکش رو برات فرستادم " به " خواهم بود که شب و روزش رو داره به پای عشق مایکل جکسون میذاره ...

خلاصه کنم دوست عزیز :

با مایکل جکسون به از این باش که با خلق جهانی !!

ayda دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:39 ق.ظ

oh mike <3

marg bar manoto.

ajab dokhtare khosh shansi bud


man az hasudi miterekam akhar

mersi ali jan kheyli kheyli jaleb bud mersi

خواهش میکنم دوست من ...

nakisa دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:17 ق.ظ

سلام علی آقای نازنین
مدت زیادی بود وبلاگتون رو پیدا نمی کردم چون دفعه آخر فیلتر شده بود و خب من که مثل این جوونها انرژی و وقت ندارم ولی مطالب شما رو اونقدر دوست دارم که چندین ساعت غرق در خواندن مقالات جذاب و پر محتوایتان شدم در رابطه با شبکه منوتو خب واقعا نفرت انگیزه در مورد همه چیز یکطرفه حرف می زنند و مطالبشان غالبا آمیخته هم دروغ و هم اشتباهه! قطعا عوام وقتی این برنامه رو می بینند همون تصورات و باورهای غلط را خواهند داشت که شاید کاریش هم نتوان کرد اما قصه عاشقان مایکل فرق می کنه عشق مایکل از جنسیه که هر چقدر اینها بیشتر دروغ بگند اون عشق فورانی تر می شه! البته در همون روز شضبکه طپش (علیرضا امیر قاسمی) برنامه ی بسیار خوب و توام با احترام رو پخش کرد حتی در دیالوگ پایانی : پدری فداکار و .... بغض در صدای گوینده مشخص بود، از انجمن حمایت از مایکل جکسون برای آماده کردن آن ویدیو خوب نهایت سپاس را باید داشت، بگذارید این احمق ها هی دروغ ببافند مطمینا " حقیقت را نمی شود شهید کرد"

سلام دوست عزیز ...

متاسفانه علی رغم آشنا بودن اسمت ، چیز زیادی ازت به خاطر نمیارم . در کل با همه وجود با کلماتت موافقم . هرچند امیرقاسمی در موضوع مایکل جکسون خودش شوتی هستش که نفر دومی نداره !!!

[ بدون نام ] دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:03 ب.ظ

دیگه بی انصافی نکن!!! من سال تا سال خبرت رو نمیگیرم؟! نه خدایی؟! بینی بین اللهی!!!! من خبر نمیگیرم؟!
یه نگاهی به وایبر و تلگرامت بنداز دوباره!!!
آره با مایکل باید بهتر از این باشم
مایکلی که حاضرم هر لحظه جونم رو بدم تا اون بر گرده
مایکلی که یه مدت به خاطرش افسردگی گرفته بودم و هنوزم یه نشونه هایی ازش هست
مایکلی که هنوزم ویدیو هاشو میبینم اشک از چشمام بی اختیار میاد و بی اندازه دوسش دارم!!!
مایکلی که هرچقدرم بقیه بد بگن ازش از علاقه ی من ذره ای کم نمیکنه و دروغ هاشون رو وقتی که بچه بودم هم باور نکردم!!! به پاکی و مهربونیش ایمان داشتم و دارم!
خلاصه ممنون !! خوب جواب خودم رو گرفتم!!!
now i belive in more than i can see!!!

بازم نفهمیدی ... و این نشون میده بعد از این همه سال هنوزم چیزی ازم نمیدونی ... نمیفهمی وقتی که میگم حالی از من نمیپرسی منظورم این نیست که 3 ماه یکبار برام بفرستی که حالت خوبه یا نه ... این برام مهمه که از من حال و احوال مایکلی روحم رو بپرسی و از احوال مایکلی خودت (!!!) بهم بگی ... نه تو بلکه همه اونهایی که ادعای دوستی و طرفداری منو میکنند . من پسر خاله و عموی کسی نیستم که توقع داشته باشم کسی بپرسه سرت درد میکنه یا نه !! من فقط آرزوم دارم که همه با من از او حرف بزنند که متاسفانه این اتفاق 6 ماه یکبار هم برام رخ نمیده ...
افسوس که من هرگز به رویاهام نخواهم رسید دوست من . و هرگز کسی مرا در این عالم درک نخواهد نمود ...

zahra چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:05 ق.ظ

سلام دوست خوبم
ازمایکل جکسون کبیر جز جریان همین خاطره زیبا نمیشه انتظار داشت انسانی که تمام زندگیش برای دفاع از حق انسانها جنگید و از شبکه پست و حقیر من وتوام جز مزخرفات و دروغ های تکراری درباره این اسطوره نمیشه انتظار داشت فقط خوشحالم که مایکل جکسون انقدر این جماعت من وتو رو آتیش زده که مرتب مستندو ویژه برنامه میسازن بلکه یه فرجی بشه....
ممنون ازت دوست من.

سلام به تو دوست عزیز ...

بله همینطوره و صد البته ، ارباب تا ابد یارانی داره که مثل دیگر مدعیان عاشقی با دیدن این برنامه ها سکوت نکرده و تا پای جون با ابلیس های عالم مبارزه میکنند ... موفق باشی .

Sama جمعه 12 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:49 ق.ظ

سلام علی مهربون
فکر نمیکنم دیگه من رو یادت باشه
حالت چطوره دوست قدیمی؟
همه چی رو براهه؟
یه عالمه دلم واسه اینجا تنگ شده بود
خیلی خوبه ادم بعد از مدت ها بیاد خونه…
راستی تولدتم که نزدیکه دوست من فکر نکنی یادم میره…نه تولد تو ، نه یکی دیگه هیچوقت یادم نمیره
هر ۳ تامون ۱۹ بودیم تو تیر من مرداد اون اذر
ببخشید که این حرفای قدیمی رو زدم
امیدوارم سلامت و خوشبخت باشی
تا بعد

سلام سمای عزیز ... . وقت بخیر دوست من ...

تو رو یادم بره ؟؟ نه ، این یکی دیگه امکان نداره ...

( هر ۳ تامون ۱۹ بودیم تو تیر من مرداد اون اذر )

اون ...

ممنون که هنوزم یادم میکنی ... ممنونم که گاهی سر میزنی دوست من . ممنون و سپاسگزارم ...

علی دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:23 ق.ظ

سلام مرسی بابت پست

خواهش میکنم دوست عزیز ...

سمیرا جمعه 19 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:44 ق.ظ

سلام دوست خوبم تولدت مبارک با ارزوى بهترینها

سلام دوست خیلی خوبم ... یه دنیا ممنونم و قدردانی میکنم . منم برات بهترینها رو آرزو میکنم دوست من ...

Sama شنبه 20 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:16 ق.ظ

سلام دوست عزیزم
حالت چطوره
تولدت مبارک علی مهربون…امیدوارم همیشه سلامت باشی
ببخش که دیر شد جایی بودم که دسترسی به نت نداشتم
راستی ایمیلم واست اومد؟
منتظرم دوست خوبم
تا بعد

سلام سما جان ...
مرسی دوست نازنینم . مرسی که همیشه تنها نفری در دنیای مجازی بودی که هرگز روز تولد من ناقابل رو از یاد نبردی دوست من . ممنونم ...

نه ایمیلی نیومده . نمیدونم چرا جدیدا مشکل دارم با این قضیه . افراد دیگه ای هم بودند که مشکل براشون پیش اومد . ممکن هست لطف کنی دوباره بفرستی ؟؟ مرسی سمای عزیز ...

zahra یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام به علی آقای گل
تولدت مبارک دوست من البته ببخش که با کمی تاخیر گفتم امیدوارم همیشه سلامت وموفق باشی دوست عزیزم

سلام دوست عزیزم ... ممنونم . با همه وجود ممنونم . لطف داری ...

SAEED MJ چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:50 ق.ظ

سلام علی جوووون چطوری پسر خوب
خووووبی
شناختی ؟؟؟

علی امروز از وقتی این مطلبو خوندم خیلی اعصابم بهم ریختس
گفتم به تو هم بگم
واقعا دیگه اینو نشنیده بودم اه
حتما سر بزن
کثافت قسمت نظر رو باز نذاشته وگرنه .......

http://fun.akairan.com/fun/tanz/20148133922.html

سلام ..مطلب قدیمیه و سالها پیش ، ماجرای درگیری و نبرد با عواملش در سطح جهانی به انجام رسیده و پرونده اش مختومه اعلام شده است . شما خیلی دیر رسیدید ...

azad جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:30 ب.ظ

سلام! من تازگی ها به جرگه‌ی عاشقان مایکل پیوستم. خیلی از مطالب وبلاگت رو خوندم و ازت تشکر می کنم بابت اطلاعات نابی که در اختیارم گذاشتی!
از مستندی که گذاشتی هم لذت بردم راستش من مستند پزشک قانونی رو که دیدم حالم بهم خورد. کلا برنامه پزشک قانونی در مورد بقیه هم به نظرم این کارو میکنه. مال ویتنی هیوستون رو که دیدم حس خوبی بهم نداد ولی بعدش که راجع بهش تحقیق کردم حقیقتا عاشقش شدم.
یادمه منو تو، تو برنامه گرانترین موزیک ویدیوها که نصفش هم مال مایکل بود، قسمت های اخر black or white را با توضیح اینکه شامل تصاویر غیراخلاقی است حذف کرده بود و جالب اینه که تو همون برنامه اش ویدیوی مدونا رو کامل پخش می کرد و لابد اخلاقی بود!!! اگه یکی ندیده باشه چی فکر میکنه راجع به مایکل
خیلی بابت زحماتت تشکر می کنم

سلام دوست عزیز ...

من کلاً خیلی وقته شبکه من و تو و اراجیفی که پخش میکنه رو به زباله دان تاریخ رهسپار کرده ام ... موفق باشی دوست عاشق ...

ناهید پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:35 ب.ظ

سلام علی بزرگوار
سازندگان برنامه های شبکه من و تو این رو نمی فهمن که بینندگان ابله نیستن. بعضی اشخاص عادت دارن تا با توهین به دیگران در خودشون احساس بزرگی کنن اما غافل از این که با تحقیر دیگران نتنها بزرگ نمیشن که حسادت، ضعف و حقارتشون رو به دیگران اثبات می کنن.
ممنون که وقت صرف آگاهی رسانی از این انسان بزرگ برای مشتاقانش می کنید.
تهیه کنندگان پست شبکه عقب افتاده "من و تو " نمیفهمن که اگه تنها رقص و صدا جذابیت بیاره ما رقصنده و خواننده زیاد داریم که پرطرفدار هم هستند (هرچند که در خواب ببینن که به گرد مایکل عزیز هم برسن). با خودشون نمیگن پس اینهمه علاقه ی میلیونها انسان به این شخص برای چیه؟؟؟؟!!!! نمیفهمن که تنها یک روح بزرگ توان جذب اینهمه علاقه رو در اقشار مختلف مردم در تمامی کشورها داره. که این امر تضعیف شدنی نیست که هر روز به علاقه مندان این شخص بزرگوار افزوده میشه. "تا کور شود هرآنکه نتواند دید."
باز هم ممنونم علی نازنین

سلام به شما دوست عزیز ...

خوشحالم که هنوز افرادی همانند شما در این دنیا وجود دارند که درک و فهمشون اتا این اندازه والا و متعالیه . باعث افتخار و سربلندیه ... موفق باشید .

ناهید جمعه 13 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:01 ب.ظ

سلام علی بزرگوار
خوشحال میشم از اینکه باوجود مشغله ای که بارها فرمودین دارین؛ اینطور با حوصله و عشق به مایکل عزیز، جواب درخور و مناسب به همه حرفها و صحبتهای علاقه مندان و یا حتی دشمنانش میدین.
از دور دست شما رو به گرمی میفشارم.
دوستدار دوستداران وجود نازنین مایکل هستم.

سلام ناهید عزیز ...

از بابت نظرات عاشقانه و صمیمانتون با همه وجود سپاسگزارم . عشقتون تا ابد جاودان ...

حمید عاشق MJ سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:10 ق.ظ

سلام دوست عزیزم. این مطلبی که راجع به اون دختر گفتی عالی بود و عاشق کننده. راستش منم از عاشقان مایکل هستم و دوست دارم حسابی در مورد این انسان تکرار نشدنی تاریخ با دیگران صحبت کنم. ولی با واکنش های مشمئز کننده بعضی از مردم نادان مواجه شدم. قطعا اطلاعات من از تو خیلی کمتره اما از ته قلبم خوشحال میشم اگه در روز باهم راجع به این سرور و سالار عشق صحبت کنیم. البته اگه مایل باشی، مایل هستی؟؟

سلام دوست عزیز . وقت بخیر و خوش اومدید ...

خوشحال میشم اگه مطلب یا سوالی به ذهنت میرسه در همین صفحه اون رو عنوان کنی ...

حمید عاشق MJ دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام داداش، مرسی از لطفت. ماجرای اون دستشویی کردن چی بوده (جلوی خانم اپرا و توی نورلند)؟ کیا این حرفو دراوردن و آخرش چی شده؟ بازم مرسی

جانم ؟؟؟!!!

حمید عاشق MJ پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام عزیزم. جونت بی بلا. همین که گفته بودن که مایکل جکسون کثیف ترین انسان جهانه. بعد شما به اون دوستمون گفتی که دادگاه هم تشکیل شد براش ولی شما دیر رسیدی. همون که می گفتن (البته چرت می گفتن) که خدمتکارهای مایکل گفتن که هر جای خونه میخواسته دستشویی می کرده از جمله توی راهروها و هر خدمتکار اعتراض می کرده مایکل مدفوعش رو براش پرت میکرده. کیا این چرت و پرت ها رو درآوردن؟ در ضمن هیچکس نباید اونقدر احمق باشه که باور کنه مایکل جلوی اپرا ادرار کرده چون مایکل انقدر آدم متشخص و محترمی بود که وقتی خانم اپرا ازش پرسید تا حالا رابطه جنسی داشته یا نه، مایکل یکه خورد و گفت: چطور تونستی این سؤال را بپرسی؟ من یک مرد موقر و متشخص هستم. این یک مسئلهٔ خصوصی است و نباید در مورد این چیزها بی‌پرده صحبت کرد. شما اگر می‌خواین می‌تونید من رو یک آدم سنتی بدونین اما این موضوع کاملاً خصوصیه.
اونوقت اینطور آدمی میاد جلوی خانم اپرا شلوارش و بکشه پایین و ادرار کنه؟
داداش عذر میخوام از اینکه صحبتم انقدر طولانی شد.

ریحانه احمدی جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 08:26 ب.ظ http://haghighat.blogfa.com

من یه تیکه هایی از پزشک قانونی رو که دیدم گریم گرفت
آخه جطور میشه انقدر بی رحم بود
اونم نسبت به پاکترین انسان

...

Sarina army یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 12:11 ب.ظ

فقط بی تی اس و تمام فبلا من عاشق مایکل بودم اما حالا نه چون اون مسخره ترین ادنی هست که تاحالا دیدم

اتفاقاً منم خیلی عاشق کون پسرهای بی تی اس هستم !!! داریم اینجا با رفقای کره ای جور میکنیم دو سه تاشون رو بعد از کووید 19 بیاریم خونه !!!!

Maryam دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 02:39 ب.ظ

امم ببخشید این دوستم بود که گفت مایکل بده مایکل خیلیی هم خوبه و خیلی انسان مهربان و پاکر هستند

دوستت به عمه شما خندید با تو !!!

moonwalker چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 08:47 ب.ظ http://thisistheman15.

بیشتر از هر چیزو هر کسی دوست دارم مایکل

ALEX جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 01:29 ق.ظ

برازنده ترین آدمی بود که دنیا به خودش دیده.. راست میگن مردم هرکاری میکنن تا جلوی پیشرفت یک نفرو بگیرن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد