مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

آشنایی با Rodrigo ...

سلام و وقت بخیر به همه دوستان و همراهان همیشگی ....


بعد از مدتها گرفتاری و مشغله های فردی که هرگز پایانی براشون در زندگی شخصی من قابل تصور نیست (!!!) برای تقسیم داستان و حکایتی دیگه به خونه برگشتم ! امیدوارم که مثل همیشه با قلبی لبریز از عشق و احساس آماده خوندن و شنیدن این مطلب باشید ...


همونطور که به خوبی میدونید و اطلاع دارید در طول سالیان سال همواره داستان بدلکاری در نقش مایکل جکسون کبیر موضوعی بوده که علاقمندان بسیاری رو در بین طرفداران پادشاه پاپ داشته و اینکه همواره مدعیان فراوانی در این عرصه در جهان حاضر بوده اند که خودشون رو بهترین ایمپرسونیتور مایکل جکسون معرفی نموده و در خصوص این موضوع با یکدیگر رقابتهای فشرده و تنگاتنگی داشته اند :







میدونم که طی سالهای گذشته خصوصاً در دوران بعد از درگذشت مایکل جکسون بارها و بارها در مورد ایپمرسونیتورهای مختلف براتون مطالبی رو نوشته و در خصوص نمایشهای یادبود گوناگون این بدلکاران در گوشه و کنار کره زمین با شما عزیزان صحبت کرده ام . حال اگه متوجه بشید که مطلب امروز باز هم به نوعی به این موضوع قدیمی و تکراری ارتباط داره شاید در قدم اول کمی متعجب و بهت زده بشید !!


بله ، همونطور که اشاره کردم امروز هم میخوام براتون از یکی از لوک لایکها یا همون ایمپرسونیتورهای قدیمی مایکل جکسون صحبت کنم . مردی به نام Rodrigo Teaser اهل کشور آرژانتین ... 



رودریگو از سالهای نوجوانی و جوانی به مایکل جکسون عشق و علاقه بی انتهایی داشت و همواره و همواره از جمله افرادی بود که سعی میکرد به نوعی دوستان و نزدیکان و عزیزانش رو با تقلید از هنرنمایی های ارباب افسانه ها شادمان و سرگرم کنه . همین عشق و علاقه قلبی رودریگو به مایکل جکسون بود که بعدها باعث شد او یکی از بزرگترین و موفق ترین بدلکاران مایکل جکسون در امریکای جنوبی لقب بگیره . رودریگو در طی سالیان گذشته بارها نمایشها و کنسرتهای مختلفی رو به تقلید از تورهای جهانی بزرگ و تاریخ ساز پادشاه پادشاهان بر روی صحنه برده است .



البته کاملاً قبول دارم که این مرد در نگاه اول و در مقایسه با بسیاری از بدلکاران مشهور و پرآوازه مایکل جکسون هیچ حرفی برای گفتن نداره ؛ نه قیافش در حالت کلی خیلی شبیه مایکل جکسونه و نه اینکه صدا و حرکات رقصش چنگی به دل میزنه !! خوب شاید با این توصیف الآن پیش خودتون دارید فکر میکنید پس چه عاملی باعث شده که من یکی از پستهای وبلاگ رو به نوشتن در مورد این مرد آرژانتینی اختصاص بدم ؟؟ خوب ، جوابش رو تا چند لحظه دیگه متوجه خواهید شد ...


رودریگو تیزر ، اولین برگزار کننده کنسرت یادبود This Is It در جهان بوده است !!


بله ، مطلب خیلی واضح و روشنه . این مرد آرژانتینی نخستین کسی در جهان بوده که با الهام گرفتن از فیلم تمرینهای تور بدفرجام This Is It مایکل جکسون و با بهره گیری از قوای تخیل بالای خودش تصمیم گرفته تا به مردم کره زمین نشون بده که اگه مایکل جکسون زنده میموند و از دنیا نمیرفت ، احتمالاً چه چیزی رو در مقابل دیدگان میلیونها میلیون عاشق تشنه و شیفته و کنجکاو در جهان قرار میداد . به عبارت دیگه میشه گفت تا قبل از رودریگو هیچ بدلکار دیگه ای در جهان وجود نداشت که بیاد و دقیقاً چیزی به نام تور This Is It رو به عنوان نمایش یادبودی برای مایکل جکسون شبیه سازی و اجرا و پیاده سازی کنه ...



رودریگو در این نمایشها همواره سعی کرده که به اصل اون چیزی که دنیا در پروژه This Is It مشاهده کرده پایبند بمونه و اینکه همیشه همه تلاشش بر این بوده که بتونه و لو در کمترین مقیاس ممکن در عالم ، نقطه ای از روح و قلب و عظمت بی انتهای روح اون ارباب بی کران هستی رو در مقابل دیدگان عاشقان به نمایش در بیاره . دیدن عکس العملهای جنون آسا و ویرانگر حاضرین در کنسرتهای رودریگو همواره و همواره موضوعی بوده که نتونسته ام به راحتی چشمم رو بر روش بسته و ازش با بی تفاوتی عبور کنم ... 


در انتها و برای اینکه بتونید حسی از اون چیزی که این مرد سعی کرده به دنیا انتقال بده پیدا کنید توجه شما رو به دیدن تیزر تبلیغاتی سری جدید کنسرتهای تور This Is It رودریگو جلب میکنم :


لینک دانلود



فکر میکنم هیچ واژه و کلامی نتونه عمق احساس من رو در این لحظه به طور کامل منتقل کنه . پس تنها در برابر عشق بی انتهای این مرد لاتین سر خم کرده و در سکوت و خلوت شبانگاهیم یکبار دیگه به نگاه خسته و همواره نگران او خیره میشم ...




تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 17 + ارسال نظر
this is it شنبه 1 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:25 ب.ظ

اینو باید زودتر میگفتم

اما
در گذشت یکی از مریدان پادشاه پاپ "مرتضی پاشایی" رو به جامعه طرفداران تسلیت میگم

فرامرز یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:31 ق.ظ

پستهاى صفحه فیسبوکش رو دنبال میکنم ولى تا حالا ویدیوش رو ندیده بودم!
چند وقتیه داره زیر نظر یکى از رقصنده هاى کنسرتهاى مایکل جکسون به نام LaVelle M. Smith Jr. : www.facebook.com/lavelle.m.smith آموزش میبینه و تمرین میکنه!
میتونین عکساشون رو تو پیج رودریگو ببینین:
www.facebook.com/RodrigoTeaser

مرسی فرامرز جان ... ماجرای اسمیت رو میدونستم . خیلی خیلی ممنونم ...

آذر دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:52 ب.ظ

سلام دوست عزیز
خوشحالم که وبلاگ رو آپ کردی.
این بدل مایکل رو میشناختم.ممنون بابت این پست زیبا
راستی دیدی مرتضی پاشایی رو اسطوره پاپ نامیدند؟باوجود احترامی که برای خودش و هواداراش قائلم باید بگم اسطوره پاپ فقط و فقط مایکله.هیچکس جای ارباب رو نمیگیره
یکی از دوستان تو نظرش گفته پاشایی از مریدان ارباب بوده.درسته؟

سلام دوست عزیز ...

متاسفانه هیچ اطلاعی در مورد زندگی و هنر اون بنده خدا ندارم که بگم اسطوره بوده یا نه اما تجربه ثابت کرده هر کسی میمیره تا یه مدت بسیار بسیار محدود برای ملت مرده پرست ما اسطوره میشه!!!پس بیخود خودتو با مقایسه های بی معنی مایکل جکسون با دیگران خسته نکن . در مورد سوالت هم یقین دارم که " مرید " نبوده !! حالا اگه ملت عادت دارن هرکسی و هر چیزی رو به دلایل مختلف به مایکل جکسون ربط بدند اون دیگه یه بحث دیگست !!

رهام چهارشنبه 5 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:22 ق.ظ

سلام .
یه خواهشی از شما داشتم .
من بیشتر اهنگ ها و کلیپ های مایکلو داشتم
کنسرت هاش هم همینطور ولی چند وقته که کنسرت
بخارست مایکلو که عاشقشم گمش کردم
برای شما امکان داره این کنسرتو از طریق پست باسم
بفرستید ؟
چون میدونم کسی مثل شما باید یه کلکسیون از اثار
مایکلو داشته باشه
اگه این کارو بکنید دل یه طرفدارو شاد کردین .

سلام به شما ...

متاسفانه به علت مشغله های بی انتها فرصت انجام این کار رو در حال حاضر ندارم.لطفا از طریق ایمیل با من در ارتباط باش تا بتونم تو رو با جمع افراد حاضر در گردهمایی هامون آشنا کنم ...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام
این که به مرتضی پاشایی میگن اسطوره معنیش این نیست که دارن ارزش مایکل رو میارن پایین چون همه میدونن اصن در حدی نبود که بخواد با مایکل مقایسه بشه هیچکس نیست. دارن میگن در حد همین موسیقی داخلی خودمون اسطوره بوده. واقعا هم بوده چون ملودی ها و کارهاش با بقیه خیلی متفاوت بود.
و یکی دیگه از دلایلش مقاومت بیش از حد و صبر مثال زدنی و روحیه ی بالاش بود که من مطمئنم شما هم اگه میشناختیش همینقدر تحسینش میکردی

در ضمن طبق گفته ی خوش مایکل خواننده ی مورد علاقه ش بوده و به طراح لباساش میگفته مثه مایکل براش لباس طراحی کنه.خاص.
ببخشید فقط خواستم اینا رو بگم سوءتفاهم نشه
موفق باشید و شاد

سلام بی اسم عزیز !!!

فکر میکنم نوشته بودم که در مورد زندگی و هنرش اطلاعی ندارم که بخوام قضاوت کنم از بقیه بهتر بوده یا بد تر !!! با این حساب فکر میکنم بتونی بفهمی که چندان برام جالب نیست که بدونم ملودی هاش خوب بوده یا نه دوست عزیز . صحبت سر این بود که یه بابایی پرسید درسته مرید مایکل جکسون بوده یا نه که من هم گفتم یقیناً خیر و باز هم تکرار میکنم !!! متوجه نشدی دوست عزیز : من گفتم اگه قرار بود به حساب تقلید کردن از مایکل جکسون اسم کسی " مرید " باشه ، الان توی دنیا میلیارد ها نفر باید مرید مایکل جکسون به شمار میومدند در حالیکه این عدد به زور به تعداد انگشتهای دو دست هم نمیرسه !!! پس سعی کن با الفاظ بازی نکنی و معنی حقیقی اونها رو بفهمی ...

رهام جمعه 7 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:46 ب.ظ

ممنون از شما
حتما این کارو میکنم

سادنا جمعه 7 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:54 ب.ظ

سلااام دوستم
خوبی؟؟خسته نباشی...
دلمون تنگ شده بود...
مرسی...میشناختمش تا حد کمی..اما نمیدونستم این کارو کرده...مشخصه خیلی عاشقه...موقعیت و امکاناتم داشته...خوش ب حالش...آفرین!!!

ممنون علی..

سلام ...

فکر میکنم اگه من تا ابد هم پستی نذارم ، شما با اینکه همیشه میگی " دلمون تنگ شده بود " (!!!!) اما هیچ حالی از من نپرسی که ببینی زنده هستم یا مرده !!! متاسفانه سلام کردنهای شما همیشه دقیقاً همزمان با پست گذاشتنهای منه ...

سادنا شنبه 8 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:23 ب.ظ

دوباره سلام...
فهمیدم...ازم عصبانی هستی...
نمیدونم باور میکنی یا نه اما واقعا من همیشه به یادتم...
قبول دارم...بی معرفتی کردم...معذرت میخوام...قول میدم دیگه تکرار نمیشه...
آخه همیشه میگم اون بنده خدا سرش خیلی شلوغه...من دیگه مزاحمش نشم...
اما قول دادم دیگه...دیگه ازینکارا نمیکنم...
آشتی دیگه؟؟؟باشه؟؟؟

[ بدون نام ] یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:36 ب.ظ

خدا میدونه وقتی دیدم هنوز پست از مایکل میذاری چقد خوشحال شدم و اشک تو چشام جمع شد.
انقد مشغله های فراوون تو زندگی هست که ادم بزور وقت میکنه یه ساعت با ارامش اهنگ مایکل گوش بده. چه برسه به اینکه بیاد و مث قبلنا کلی راجع بهش مطلب بخونه و پست کنه.

ادما زود میان و میرن. خیلیا تو این مدتی که من مایکلو شناختم و وارد دنیاش شدم، اومدن و رفتن. خیلیاشون الان حتی به مایکل فک نمیکنن چه برسه به اینکه بخوان طرفدارش باشن و غیره.
دنیای عجیبیه.
ولی حس قشنگیه وقتی ببینی هنوز کسی هست که درگیر این دنیا و زشتیاش نشه. هنوز یادش نرفته باشه اصلیتشو. هنوز پای حرفش وایساده باشه و ثابت کنه واقعا طرفدار کسی یا چیزی هس.
دنیا هنوز قشنگیاشو داره.

علیِ مهربون، خیلی وقت بود که ازت خبری نداشتم. انقد درگیر مدرسه و کنکور و اینا شدم که فکرشم نمیتونی بکنی. فقط باید تحمل کنم که بگذره این روزای بد و کسل کننده.
خیلی خوبه که هستی. همیشه بودی و هستی و صدالبته خواهی بود.
یروز دستمزد همه زحماتتو میبینی. من از صمیم قلب مطمئنم مایکل ازت راضیه.
خیلیا به مایکل بدی کردن. حتی دخترش پاریس. دیروز از یه منبع موثق شنیدم پاریس به سیگار و ماری جوانا روی اورده. قلبم شکست. با تمام وجود ناراحت شدم. عکسشم دراومده.
دلم برای مایکل سوخت. اونی که این همه زحمت کشید، این همه زندگی نوجوونارو به فرجام رسوند، ولی نموند که دخترشو محافظت کنه.
نمیگم پاریس خودش اشتباه کرده. اطرافیانش اونو به این کار واداشتنز
خودِ منم یه ساله به سمت سیگار رفتم. اطرافیانم، شرایطم منو به این سمت سوق داد. واسه همین دلم برای مایکل سوخت. قلبم برای پاریس شکست. چون حس کردم اونم مثل من، فقط برای فرار کردن از چیزی که توش هست به دود پناه برده.

نمیدونم چرا یهو اومدی تو ذهنم و حس کردم دلم کلی برات تنگ شد.
اومدم یکم حرف بزنم. از همه ی دلتنگیام بابت مایکل. بابت خوبیای تو.
خدا حفظت کنه.

ای کاش اسمت رو هم برام نوشته بودی دوست من ولی تا اونجاییکه هنوز حافظه ام یاری میکنه ، فقط یه نفر بود که منو " علی مهربون " خطاب میکرد . اگه همونی امیدوارم تنت سالم و دلت شاد باشه دوست بارونی من ...

تو چه شب عجیب و خاصی دارم این نظر رو میخونم ... تو شبی که شاید یه جورایی برام از خاص ترین شبهای ساله . خوب این هم یه تصادف جالبه !! اما در مورد اون موجودی که ازش اسم بردی :

اگه تو الآن ازش نا امید شدی ، من نزدیک به 4 ساله که اسمش رو از دایره لغات زندگیم خط زده ام . سالهاست که برای من توی این عالم دیگه پاریس جکسونی وجود نداره که بخوام نگران خوشبختی یا بدبختی اون باشم !! بله ، اگه این خبر اسفبار واقعیت داشته باشه که دیگه با همه وجود برای مایکل جکسون متاسف میشم اما باز هم به وجود یا عدم وجود شخصی به نام پاریس جکسون اهمیت نخواهم داد . این موجود سالهاست که ثابت کرده تبدیل به چه انگل بی ارزش و بی شخصیتی شده که سرنوشتی جز تباهی و مرگ نمیشه براش تصور کرد ...

در هر حال مراقب خودت باش تا با طناب پوسیده این سیگار ملعون به قعر اون چاهی که پیشتر از تو خیلی از گنده تر ها و پر ادعاترها توش سقوط کردند سقوط نکنی دوست من . اینو با همه وجود ازت میخوام ...

مراقب خودت و آسمون بارونی شهرت باش ... دلم براش خیلی خیلی تنگ شده ...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:26 ب.ظ

اره اسممو یادم رفت.

و مثل اینکه بازم یادت رفت ... !

[ بدون نام ] شنبه 22 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:40 ب.ظ

سلام . خوبین؟
با اینکه طرفدار این خواننده نیستم و جدیدا اسمشو شنیدم باز دمش گرم ....... یادداشت مهدی یراحی پیج فیسبوک درباره درگذشت مایکل جکسون
شاید شما ندیده باشین ....... شاید دوست داشته باشین بخونید......


http://snn.ir/detail/News/350517/82
http://yarrahi-bestsinger.blogfa.com/post/195

سلام به شما ...
متاسفانه نتونستم لینکت رو باز کنم ...خطا میده .

[ بدون نام ] دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:17 ب.ظ

برا من باز میشه .....
مهدی یراحی به مناسیت سالگرده مایکل تو پیج فیسبوکش عکسی از مایکل گذاشته و گقته بود مرگ حقه ولی حق تو نبود ......

اینم پستش به واکنش کامنت های مردمه

ک نقطه بیش فرق رحیم و رجیم نیست از نقطه‌ای بترس که شیطانى ات کنند.
در پست قبل عکسى از بزرگترین پدیده هنرى تاریخ، مایکل جکسون گذاشتم و واکنشهاى جالبى از سوى برخى دوستان دریافت کردم که با قضاوتهاى بى رحمانشون بدون هیچگونه مطالعه و ارائه منبع موثقى سعى در روشن کردن ذهن منحرفم داشتن جالبتر این بود که عده اى با طرح روایت مسلمان شدن مایکل در سالهاى آخر حیات و به این ترتیب بیمه شدن مرحوم مایکل براى بخشیده شدن گناهانش، سعى در توجیه و تبرئه اون داشتن! اینجا یک سؤال مهم مطرح میشهیعنى هر کدام از ما اگر الان از دنیا بریم به صرف مسلمان بودن انسانهاى درستى از دنیا رفتیم!!!!!؟؟؟؟ بد نیست یه وقتایى به گفته هامون تأمل کنیم و خودمون رو توو آینه ببینیم ،
چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید .
براى دانستن از زندگى بزرگى چون مایکل جکسون منابع معتبر زیادى در همین اینترنت وجود داره. توصیه میکنم دوستانى که بدون حتى خواندن یک سطر در مورد زندگى شخصى اینطور به خودشون اجازه قضاوت و حتى اهانت میدن مطالعه کنن و همینجا اعلام میکنم که حتى به مخاطب اسطوره بزرگى چون مایکل بودن هم افتخار میکنم. باز هم به این دوستان مدعى خوبى و درستى پیشنهاد میکنم به انگشت با ارزششون زحمت بدن و بنده رو آنفالو کنن که از این بیشتر در این صفحه کفرآلود نفس نکشن ، مایکل ستاره بود ، یک دم در این ظلام درخشید و جست و رفت... در پایان، لینک دانلود یادداشتى از خودم که چند ماه پیش در برخى سایتها منتشر شد رو میذارم. فکر میکنم به این بحث بى ارتباط نباشه ...

یک دنیا عشق و سپاس و احترام برای این مرد بزرگ و عاشق ...

ممنونم ...

مهرداد جمعه 28 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:29 ب.ظ

سلام علی اقا
میشه ی لطفی کنید و برای من ترک لیست البوم Xscape مایکلو قرار بدید....
ا لینکی دارید ک باهاش بتونم البومو دان کنم هم لطفا بزارید....خیلی ممنون

سلام دوست عزیز ...

این هم اطلاعات در مورد این آلبوم :

http://en.wikipedia.org/wiki/Xscape_%28album%29

متاسفانه الان در حال حاضر لینکی در اختیار ندارم .

سمیرا سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام
http://www.mihanmusic30.org/1393/02/michael-jackson-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-xscape-2.html/
این لینک دانلود البوم xscape

سلام دوست من.ممنونم.خیلی لطف کردی ...

zahra سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام به استاد عزیزم.
حالت چطوره دوست خوبم؟ممنون که با وجود گرفتاری ها ومشغله های زیاد زندگیت بازم هستی واز کبیرترین انسانی که جهان به خودش دیده مینویسی.هر وقت فرصت داشتی بازم اطلاعات ارزشمندتو با ما در میون بزارمشتاقانه منتظر خوندن ویادگرفتن هستیم.سلامت و موفق باشی.

سلام دوست من . وقت بخیر ...

متاسفانه طی چندین ماه گذشته درگیر تغییرات بسیار خاص و متفاوتی در زندگیم بوده ام که این تغییرات مشغله های خیلی زیادی رو برام به وجود آورده . امیدوارم برسم طی مدت زمان باقی مونده از این سال نظم و سامونی به روتینهای زندگیم داده و بتونم با قدرت و مثل همیشه سر شغل و رسالت اصلیم باز گردم . تا اون زمان همچنان مطالب روزانه من در مورد مایکل جکسون در F.B رو دنبال کنید . ممنونم ...

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:46 ب.ظ

https://www.youtube.com/watch?v=8RodGL65eDM
mano kheily yadesh andakht. pishnahad mikonam hatman bebinin

ناهید شنبه 7 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:29 ق.ظ

سلام علی بزرگوار
از اینکه تو این دنیا کسی هست که به پاکی های انسان اهمیت بده و ملاکش بزرگی روح آدما باشه، خوشحالم.
دوست دارم در گردهمایی های شما و دوستانتون شرکت کنم اگر امکان داره من رو از برنامه هاتون باخبر کنید؛ ممنون میشم.
بدلکارها نقش ظاهر رو شاید خوب و بی نقص بازی کنن اما بزرگواری درونی که بازی کردنی نیست و اون مختص اشخاصی مثل مایکل عزیزه.
روزگارت پربرکت.

سلام دوست من ...

ممنون از نظر زیباتون . برای اطلاع از موضوعی که درخواست دادید باید در جمع دوستان فیس بوکی حضوری فعال داشته باشید تا کم کم نظر دوستان به سمتتون جلب بشه و شما رو هم در این برنامه ها دعوت کنند . موفق باشید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد