مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

فروم فارسی جدید طرفداران مایکل جکسون کبیر !

خبر فوری :


سخنگاه فارسی جدیدی مخصوص هواداران فارسی زبان مایکل جکسون کبیر به همت دوست عزیز و نازنینم ، وحید فیضی راه اندازی و فعال گردید :


آدرس



امکان عضویت و فعالیت نامحدود برای کلیه عاشقان و هواداران ارباب افسانه ها در این وبسایت جدید از هم اکنون فراهم است ! 


به امید خلق لحظات شاد و عاشقانه و به یاد ماندنی در کنار یکدیگر ، در این خانه جدید ! 


تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 5 + ارسال نظر
Vahid_MJlover یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:13 ب.ظ

سلام علی جان

ممنون که اطلاع رسانی کردی ! امیدوارم شاهد حضور هواداران مایکل باشیم

سلام عزیزم ...

من این کار رو رسالت و وظیفه خودم میدونم چرا که باور دارم هر محیط مجازی به عشق مایکل جکسون میتونه سرآغاز فصلی جدید از دوستی ها ، یکدلی ها ، آموختن ها ، عاشقی ها ، فداکاری ها ، قدردانی ها و دلدادگی ها باشه ... داستانهایی که شاید خاطرات بعضی هاشون تا لحظه پایان عمر ، همراه و همسفر انسان باقی بمونه .

من ازت به خاطر خلق و راه اندازی این محیط زیبا و دوست داشتنی قدردانی میکنم وحید جان ...

آذر دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام علی
واقعا از راه اندازی این فروم خوشحالم.امیدوارم عاشقان مایکل بهترین استفاده رو ازش بکنن
بخاطر کارهای دانشگاه یه هفته نتونستم حتی یه آهنگ از ارباب رو گوش کنم.وای! داشتم دیوونه میشدم! آخه من به آهنگاش اعتیاد دارم.باید هرروز گوش بدم.حتما میدونی تو این یه هفته چی کشیدم
پست قبلیت هم تاثیرگذار بود.احساس مایکل به بچه ها قابل وصف نیست

سلام دوست من ...

( واقعا از راه اندازی این فروم خوشحالم.امیدوارم عاشقان مایکل بهترین استفاده رو ازش بکنن )

امیدوارم اونجا به صورت فعالتر ببینمت . ممنونم ...

آشنای قدیمی... یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:18 ب.ظ

اینجور فروم های مایکلی خیلی خوبه ولی کاش اینجور که تو میگی هدفشون فقط خلق لحظات شاد عاشقانه مایکلی تا آخر باشه.
اولاش خوبه ولی کم کم تبدیل میشه به محلی برای پیدا کردن دوست دخترهای متعدد برای مدیر فروم و دوستای نزدیکش.
باور نداری پیگیر شو عاقبت دخترای فروم قبلی چی شد و چرا بسته شد.

هیچ علاقه ای به این بحثهای خاله زنکی ندارم ...

امیر چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:29 ب.ظ http://www.michael jackson.com

بابا دمتون گرم عاشششششق وبلاگتونم
ولی تو تالار گفتمان در قسمت محصولات ویدویی نمیتونم کنسرت دانلود کنم چرا ؟

نمیدونم چرا ... از مدیر سایت سوال کنید .

آشنای قدیمی... جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:49 ب.ظ

(هیچ علاقه ای به این بحثهای خاله زنکی ندارم ... )

باشه
ببخشید که به شما مراجعه کردم.
فک کردم کسی که خودش بیشترین ضربه رو از همین به قول خودت بحث های خاله زنکی خورده که باعث شد اونجوری از فروم قبلی بره، شاید دوست نداشته باشه کسی به عاقبت خودش دچار بشه...
ولی میبینم اصلا برات مهم نیست.
خوش باشی.

دقیقاً چون از بحثهای خاله زنکی ضربه خوردم حالا دیگه بهش هیچ علاقه ای ندارم !! در ضمن دلیل رفتن من از فروم قبلی ، بحثهای خاله زنکی نبود ؛ یک تراژدی واقعی در زندگیم بود . اگه آشنای قدیمی هستی دیگه باید این چیزها رو خیلی خوب بدونی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد