مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

Michael Jackson and The Children of The World

سلام دوستان نازنین ... وقت بخیر عزیزان دوست داشتنی ...


نمیدونم که آیا طی یکی دو هفته گذشته در بخش نظرات پستهای قبل ، به صورت جسته و گریخته متوجه اشاراتی که من به یک سری دلخوری ها و دلگیری هایی که از عده ای موجودات فارسی زبان ِ موجود در برخی شبکه های اجتماعی ، علی الخصوص فیس بوک داشتم شدید یا نه ؛ افراد متعدد و بیشماری از ادمینهای پیجهای بزرگ و مثلاً مشهور موسیقی گرفته تا عوامل و کارکنان معلوم الحال تلویزیونهای ماهواره ای فارسی زبان که گویا هرگز قصد توقف دادن به توهین و شایعه پراکنی های وحشتناک در مورد مایکل جکسون را در زندگیهای خویش نداشته و از انجام این امور پست و حقیر ، خسته و نا امید نمیگردند !!!


راستش ویدئو یا بهتره بگم اسلاید شوی خیلی خاص و ارزشمندی رو از مدتها قبل جهت آپلود در آرشیو آپهای جدید وبلاگ قرار داده بودم اما هیچگاه فرصت و موقعیت مناسبی برای استفاده از اون پیدا نمیکردم ؛ ویدئوی خاص و تکان دهنده ای همراه با تصاویر و خاطرات فراموش نشدنی ارباب افسانه ها در کنار کودکان جهان با همراهی آهنگ جاودان و افسانه ای People Of The World . خوب ، فکر میکنم حالا وقتشه که اون رو با عشق و افتخار به همه مردم جهان تقدیم کنم :


لینک دانلود



امیدوارم این تصاویر و صحنه های آشنا برای عاشقان و بیگانه برای غافلان ، بتونه یکبار دیگه سهم ناقابل خودش رو در راستای ادای دین بی پایان من به اون ارباب نورانی گیتی ادا کنه . به امید روزی که همه انسانهای غافل و سطحی نگر جهان دست از انجام قضاوتهای پست و ظالمانه در مورد این بیکران ِ از دست رفته برداشته و واژه زیبا و بی مانند مایکل جکسون را در زندگی های خویش بار دیگر و از نو ، تعریف و تفسیر نمایند ...







We Had Him  ...


تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 9 + ارسال نظر
محمد حسن جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:02 ب.ظ

کلیپ بسیار زیبایی بود ممنون از شما ...

+ ارباب مایکل هم علاقه شدیدی به بوس کردن داشته ها :دی

چرا نباید میداشت ؟؟ The Most Loving Thing ...

zahra شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:47 ب.ظ

سلام به دوست نازنینم...
ازت بابت این ویدیو دوست داشتنی ممنونم.همونطورکه گفتی این ویدیو برای اونهایی که هیچوقت نمی خوان دست از تهمت زدن وشایعه پراکنی درباره مایکل بردارن بیگانس....اونها عشقی رو که مایکل به کودکان جهان داشت رو درک نمیکنن ونمیبینن....یعنی نمیخوان که ببینن....خودمن قبلا وقتی کسانی رو میدیدم که به مایکل تهمت میزدن وبقول خودشون از افرادروشنفکر وتحصیل کرده جامعه بودن درحدمرگ ناراحت میشدم وتاسف میخوردم که ذهنیت مردم دیگه چی میتونه باشهواقعا آرزوی قشنگی کردی امیدوارم یروزی تمام مردم دنیا بخصوص ایران دست ازاین قضاوت ها وتهمت ها بردارن.....از ته قلبم آرزو میکنم وامیدوارم.....شادباشی استادعزیزم.

سلام زهرا جان . وقت بخیر دوست من ...

(افرادروشنفکر وتحصیل کرده )

عاجزانه و ملتمسانه ازت درخواست میکنم این دو واژه ارزشمند و والا رو در کنار نام اون موجودات قرار ندی دوست من ... هیچ وقت و تا همیشه ...

مرسی که دیدی و ممنونم که بهش فکر میکنی زهرای عزیز ...

سارا دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:45 ب.ظ

این ویدیو یکی از زیبا ترین ویدیو هایی بود که تا حالا دیده بودم
ومن نمیتونم چنین انسانهای پستی رو درک کنم اصلا نمیتونم بفهمم که چرا از چیز هایی که خودشون هم میدونن دروغه دفاع میکنن و بهشون پایبندند اصلا نمیتونم بفهمم که چه چیزی اینقدر ارزش داره که چنین دروغ هی و شایعاتی رو سرهم میکنن
اصلانمیفهمم

...

سمیرا پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام دوست خوبم
تولدت مبااااااارک
همیشه در کنار خانوادت شاد و عاشق باشی

سلام سمیرا جان ...

یه دنیا از یادآوری قشنگت تشکر میکنم دوست من . تو هم همینطور ...

حامد جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام علی آقا گویا تولدتونه:دی !
با آرزوی شادی برای شما :)
مبارکه...

سلام حامد عزیز ...

ممنونم که یادمی . مرسی دوست عزیزم .

Sama شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:52 ق.ظ

سلام و درود فراوان به دوست قدیمی و خوبم
هنوز که من رو به یاد داری
حالت چطوره دوست من؟ همه چی رو به راهه؟
یه مدت اینترنت نداشتم شرمنده که با دو روز تاخیر تولدت رو تبریک میگم امیدوارم به هر چی که میخوای برسی و البته در کنار خانوادت آرامش داشته باشی
میدونم که او هم بهت افتخار میکنه
موفق تر از قبل باشی
تا بعد

سلام به سمای عزیز . معلومه که به یادت دارم دوست من ...

خدا رو شکر ، با وجود همه سختی ها و مشکلات زندگی دارم با قدرت و اراده آهنین راهم رو ادامه میدم . ممنونم که هنوز به یادمی و منو شرمنده میکنی . برای مهر و محبت بی انتهات ازت قدردانی میکنم سما جان ...

zahra شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام دوست گلم.تولدت مبارک علی جان ....ببخشیدکه انقدردیرمیگم همین الان متوجه شدم....دوست دارم تولدت بهونه ای باشه تا بازم بخاطرتمام زحماتی که طی سالهابرای شناسوندن دنیای مایکل به ماانجام دادی بی نهایت تشکرکنم.ازخدامتشکرم که تو هستی تولدت مبارک تنها دوست واقعی من....

سلام زهرای نازنین و قدرشناس ...

وقتی پیامهای تبریک شما نازنینان رو میخونم ، از خودم و روزگار و این دنیا متنفر میشم ؛ متاسف و غمگین میشم که دنیای ظالم و ناجوانمرد ، منو اینطور وحشیانه به صلیب و میخ کشیده که گاهی حتی فرصت نفس کشیدن رو هم ندارم ، چه برسه به حتی همین هفته ای یکبار آپدیت کردن این وبلاگ ...

میدونی زهرا جان ... یه وقتایی دلم میخواست توی یه دنیای دیگه زندگی میکردم : توی دنیایی که برای خدمت کردن به ارباب و عاشقهاش مجبور نبودم ثانیه ثانیه از وقتهای دیگه عمرم بزنم و بدزدم تا بخوام کمترین وظیفم رو در برابر مردی که زندگیم رو ازش دارم انجام بدم . ای کاش چیزی به نام پول و تامین هزینه های معاش برای این زندگی سگی و لعنتی نبود تا اون وقت ...

ببخش نازنین ... دلم گرفته بود . منو ببخش . برای خوبی هات ازت ممنونم دختر مهربون و دوست داشتنی ...

الهه شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام
تولدت با تاخیر مبارک خیلی دوست دارم به خاطر تمام چیزایی که تو این سه سال از شما و البته پادشاه یاد گرفتم

سلام الهه جان ...

منم همه عاشقهای واقعی مایک رو از صمیم قلبم دوست دارم عزیزم . یه دنیا ازت ممنونم ...

zahra شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:04 ب.ظ

من واقعا متاسفم علی جان.....ولی تمام تشکرمنم از همین بابته چون میدونم که باوجودتمام دغدغه ها ومشغله های زندگیت بازم از بخشیدن وتقسیم کردن اطلاعات ارزشمندت باماخسته نمیشی واین برای من با ارزش ترین چیزدنیاست.....مطمعن باش که همین زمانهای محدودتوکه ازش استفاده مفید میکنی به اندازه یه عمرزندگی آدمایی که بودن یانبودنشون هیچ تفاوتی رو تودنیا ایجادنمیکنه باارزشه.....خداحفظت کنه استادعزیزومهربون......

واقعاً نمیدونم در برابر خوبی هات چی بگم ... ازت ممنونم دوست عزیزم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد