مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

دانستنی های مایکل جکسون ( The California Raisins Commercial ... )

سلام و درود بر عاشقان بی مانند مایکل جکسون کبیر ! روز خوش دوستان من ...


با مطلب تازه ای از سری دانستنی های مایکل جکسون مهمون خونه های شما عزیزان هستم . امیدوارم این مطلب هم بتونه مورد توجه و استقبال طرفداران مایکل جکسون قرار بگیره ...


ماجرا از اونجایی شروع شد که چندی پیش در یکی از همین شبکه های ضاله (!!!!!!!) اجتماعی که متاسفانه من هم عضوش هستم که به همین خاطر لعنت خدا و ملائکه اجمعین (!!!!) بر من باد ، با لینک ویدئویی مواجه شدم که اون رو یکی از طرفدارهای مایکل جکسون قرار داده بود و داشت نظر بقیه دوستان رو در موردش سوال میکرد . اون فرد که ویدئو رو در صفحه شخصیش در این شبکه منحرف اجتماعی ( !! !! ) قرار داده بود میگفت که به نظرش میاد مایکل جکسون داره توی این کلیپ ادای این رپرها رو در میاره و اینکه باید ماجرا یه همچین چیزایی باشه . از اونجاییکه خیلی خوب میدونستم که داستان پشت پرده این ویدئو هیچ ارتباط مستقیمی با رپرها و اینجور قصه ها نداره از همون زمان پیش خودم تصمیم گرفتم تا طی پستی در وبلاگ ، به تشریح حکایت این ویدئو بپردازم ...


شما هم میتونید ویدئویی که اون دوست در صفحه شخصیش درج کرده بود رو از لینک زیر دانلود نمایید :


لینک دانلود



میدونم در وهله اول این ویدئو در نظر خیلی از شماها که تا حالا اون رو ندیدید و از داستانش اطلاعی ندارید ممکنه عجیب و احمقانه و مضحک به نظر برسه اما فکر میکنم بعد از اینکه ماجرا رو فهمیدید ، نظرتون به کل راجع به این ماجرا عوض بشه .


داستان از این قراره که در سال 1989 و زمانی که مایکل جکسون به شدت تمام مشغول انجام تبلیغات تجاری برای کمپانی بزرگ و قدرتمند پپسی بود ، کمپانی دیگری نیز تصمیم داشت با استفاده از بند افسانه ای ریتم و بلوز California Raisins و به منظور تبلیغ کشمشهای تولید شده خود و کسب سود بیشتر دست به دامن بزرگترین صحنه گردان تاریخ بشه ! میشه گفت کشمشهای قرمز تولید شده توسط این کمپانی امریکایی در اون زمان یه جورایی از مشهورترین برندهای تجاری در کل جهان به حساب میومد .



The California Raisins


مسئولین کمپانی Raisins از طریق انجام مکاتبات و تماسهای تلفنی ، درخواست خودشون رو به اطلاع تیم مایکل جکسون رسونده و نظر وی رو در مورد این پیشنهاد تجاری جویا شدند . مایکل جکسون که بر خلاف قراردادش با پپسی که خودش شخصاً کوچکترین علاقه ای به نوشابه های گازدار غیر الکلی تولید شده توسط اونها رو نداشت خودش از علاقمندان سرسخت و پر و پا قرص کشمشهای این کمپانی به حساب میومد ، با عشق و علاقه فراوان پیشنهاد California Raisins رو پذیرفت . مایکل جکسون با نبوغ بی انتها و جادویی خودش ایده اولیه و داستان این آگهی بازرگانی انیمیشنی رو خلق نموده و اون رو با مسئولین شرکت کشمش سازی در میان نهاد . هرچند که برای خلق و تولید این آگهی بازرگانی ، مانع بسیار بزرگی در برابر مایکل جکسون قرار داشت : PEPSI !!!


متاسفانه مفاد قرارداد محدودکننده کمپانی پپسی به مایکل جکسون این اجازه رو نمیداد که مادامیکه او در خدمت این شرکت قرار داره بتونه از موسیقی خودش بر روی هیچ آگهی بازرگانی دیگه ای استفاده کنه !!!! این مساله باعث گردید تا مایکل جکسون به فکر خلق و تولید موسیقی دیگه ای بر روی این آگهی بازرگانی به جای موسیقی خودش بیفته و در انتها ، آهنگ زیبا و شنیدنی Heard It Through The Grapevine رو برای این آگهی بازرگانی تولید کنه . درسته که پادشاه پاپ به خاطر متن قرارداد با پپسی نتونست از وکال خودش در خوندن این آهنگ استفاده کنه اما در عوض تونست صدای صحبت خودش رو با زیرکی تمام در واپسین ثانیه های این آگهی بازرگانی درج کنه !!! هرچند که یک شنونده آگاه و هوشیار به راحتی میتونه با گوش کردن به آهنگ Grapevine مایکل جکسون متوجه شباهتهای عجیب و کتمان ناپذیر این اثر با جادوی همیشه جاودان BAD بشه !! خوب ، این رو هم میتونید به پای شیطنت های تموم نشدنی مایکل جکسون بذارید !!!!


حال قبل از هر مطلب دیگه ازتون درخواست میکنم تا ابتدا ، ویدئوی آگهی بازرگانی The California Raisins ساخته شده توسط مایکل جکسون کبیر به سال 1989 میلادی رو دانلود و تماشا بفرمایید تا بعد بریم سراغ ادامه ماجرا :


لینک دانلود





لازم به ذکره که این آگهی بازرگانی نخستین بار در جولای 1989 در سالنهای سینما و سپس در سپتامبر همون سال در تلویزیونهای امریکا به پخش در اومد .


حالا فکر میکنم بعد از تمام این صحبتها ، راز پشت پرده اون ویدئوی نخست که مایکل جکسون داره با لباس قرمز و کلاه رو به دوربین صحبت میکنه برای شما عزیزان آشکار شده باشه . لطفاً یک دور دیگه با دقت به هر دوی این ویدئوها دقت کنید . توجه کنید ببینید مایکل جکسون داره توی ویدئوی اول راجع به چی صحبت میکنه :


ماییکل جکسون : ... یکیشون عینک دودی داره و این شکلیه !! اون یکی عینک نداره وخیلی باحاله !! صورتش این شکلیه !! دستهاش اینطوریه و اینجوری تکون میخوره و ... و ... و ...


بله دوستان ، ارباب افسانه ها در اون جلسه داره راجع به خلق این کاراکترها ، پرسوناژ ، حرکات و میمیک صورت تک تک Raisin ها یا همون کشمشهای حاضر در این آگهی بازرگانی صحبت میکنه ...





آره بچه ها ... مایکل جکسون این بود !! مردی که حتی برای خلق یک چنین ویدئوی به ظاهر احمقانه و کودکانه ای اینگونه در حد مرگ کمالگرا و ایده آلیست عمل میکرد ؛ نابغه ای که برای چنین آگهی بازرگانی کم اهمیتی اینطور آتشین موسیقی میساخت و اینگونه با وسواس انیمیشن خلق میکرد !! به شکلکها و اداهای غیر قابل تجسمی (!!!) که مایکل جکسون در مراحل میکینگ این آگهی بازرگانی از خودش در میاره نگاه کنید !!! فکر کنید چطور ممکنه یه آدم چنین شکلکهای وحشتناکی رو از خودش خلق کنه و خندش نگیره ؟؟؟!!! اما مایکل جکسون در این ویدئو حتی یک لبخند هم نمیزنه !!! میدونید چرا ؟؟؟!!! چون برای او کار به هیچ عنوان شوخی به حساب نمیومد . مایکل جکسون نمیخنده چون مشغول دلقک بازی و سرگرم کردن دیگران نیست !! او داره با سلول سلول وجودش برای چند کشمش انیمیشنی اینگونه روح و شخصیت و هویت خلق میکنه ! داره از عصاره وجود نابغه و هنرمندش یکبار دیگه با عشق برای دنیا یادگاری دیگه ای خلق میکنه . و وقتی که مایکل جکسون مشغول چنین کاریه ، هرگز و با هیچ بشری در جهان شوخی نداره !! برای همینه که مایکل جکسون اینطور جدی و ترسناک داره این اداهای عجیب و غریب و باورنکردنی رو در این ویدئو از خودش خلق میکنه !! و دنیا امروز چطور داره در مقابل ثانیه ثانیه این عشق و جنون و تلاش خستگی ناپذیر و بی انتها از اون یگانه مروارید درخشان صدف گیتی قدردانی میکنه ؟؟؟


آره دوستان ، این مایکل جکسون بود ... مردی که تا دنیا دنیاست نام کبیرش در کنار هیچ چیز و هیچکس قرار نخواهد گرفت ... 



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 14 + ارسال نظر
الهه جمعه 16 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:16 ق.ظ

من اون ویدیوی مایکلو داشتم یادته اون موقع که bad25تازه اومده بود یه یه فایل فشرده از چند تا تیکه از مستند bad25توش بود واسه دانلود گذاشته بودی؟اینم جزشون بود من هیچ وقت نفهمیدم قضیش چیه همش میگفتم چرا مایکل اینجوری میکنه؟؟ولی واقعا تلاش و ذوق مایکل برای چهار تا کشمش واقعا ستایش برانگیزه کی واسه یه کشمش رقاص اینجوری وقت میذاره؟؟حتما کلی هم فکر کرده تا این ایده ها به ذهنش رسیده عجب تبلیغ باحالی بود
راستی یه سوال شما گفتی مایکل نوشابه پپسی دوست نداشت پس چرا برای مدت های طولانی برای این کمپانی کار میکرد حتما دلیلش پول نبوده چون نیاز مالی نداشته تازه جونش هم نزدیک بود گرفته بشه به نظرم نوشابه پپسی اینقدر ارزش نداشت که بخواد اهنگ های قشنگشو دستکاری کنه و توش جمله های مربوط به پپسی بذاره من اگه جای مایکل بودم با اهنگام اینکارو نمیکردم البته این نظر منه.

( من اون ویدیوی مایکلو داشتم یادته اون موقع که bad25تازه اومده بود یه یه فایل فشرده از چند تا تیکه از مستند bad25توش بود واسه دانلود گذاشته بودی؟اینم جزشون بود من هیچ وقت نفهمیدم قضیش چیه همش میگفتم چرا مایکل اینجوری میکنه؟؟ولی واقعا تلاش و ذوق مایکل برای چهار تا کشمش واقعا ستایش برانگیزه کی واسه یه کشمش رقاص اینجوری وقت میذاره؟؟حتما کلی هم فکر کرده تا این ایده ها به ذهنش رسیده عجب تبلیغ باحالی بود )

بله میدونم این ویدئو رو گذاشته بودم اما آگهی بازرگانی که کنارش نبود . خواستم این دفعه ماجرا رو کامل توضیح داده باشم که جای سوالی باقی نمونه ...

( راستی یه سوال شما گفتی مایکل نوشابه پپسی دوست نداشت پس چرا برای مدت های طولانی برای این کمپانی کار میکرد حتما دلیلش پول نبوده چون نیاز مالی نداشته تازه جونش هم نزدیک بود گرفته بشه به نظرم نوشابه پپسی اینقدر ارزش نداشت که بخواد اهنگ های قشنگشو دستکاری کنه و توش جمله های مربوط به پپسی بذاره من اگه جای مایکل بودم با اهنگام اینکارو نمیکردم البته این نظر منه.)

بله ، هنوزم میگم دوست نداشت الهه عزیز . و اینکه بله ، دلیلش پول هم نبود . در قدم اول به خاطر بعضی عوامل و در راس قضیه سلطه و نفوذ پدرش جوزف جکسون بر روی گروه برادران جکسونز مجبور شد بپذیره اما بعدها از شهرت و محبوبیت جهانشمولی که پپسی به دست آورده بود ، برای افزودن به شهرت و محبوبیت خودش استفاده کرد . فراموش نکن پپسی اسپانسر 2 تا از عظیم ترین تورهای جهانی مایکل جکسون بود . مایکل جکسون به کمک پپسی تونست در سراسر جهان بچرخه و کنسرت برگزار کنه و بر قشر طرفدارانش ، میلیون میلیون اضافه کنه !! بنابر این میبینی که مایکل جکسون چندان هم مثل تو فکر نمیکرده دوست من !!

Mahsa جمعه 16 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:12 ق.ظ

سلام
اقا قبلا این ویدیو رو گذاشته بودین اما واقعا باز هم دیدن داشت
ممنون

سلام دوست عزیز ...

بله اما اون آگهی بازرگانی کنارش نبود و حالا خواستم ماجرا رو به صورت کامل توضیح داده باشم ...

سارا جمعه 16 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:20 ب.ظ

واقعا نمیدونم چطوری از شما تشکر کنم که این اطلاعات را در اختیارما قرار می دین از صمیم قلب ممنونم

خواهش میکنم سارای عزیز . اگه شغل و کار اصلیم رو توی این دنیا درست انجام ندم شب نمیتونم راحت چشمهام رو روی هم بذارم و در مقابل تصاویر ارباب داخل اتاقم به خواب برم دوست من ...

محمد حسن جمعه 16 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام ممنون .... ولی یه چیز من یه ساله حدودا با مایکل آشنا شدم خیلی ناراحت شدم که نتونستم تشخیص بدم که I HAVE THIS DEARM ترکیبی از HEAL THE WORLD و earth song هستش :((

سلام دوست عزیزم ...

واقعاً توقع خیلی زیادی از خودت داری محمد حسن عزیز . جواب دادن به این سوال بعد از تنها یک سال آشنایی با مایکل جکسون اصلاً هم کار ساده ای نیست . تو باید به خودت افتخار کنی دوست من .

آذر یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:11 ق.ظ

سلام علی عزیز
بخاطر امتحانام نتونستم تو مسابقه شرکت کنم.عذر میخوام
تبلیغ بامزه ای بود.نمیدونستم آمریکایی ها اینقدر به کشمش علاقه دارن مایکل بهترین تبلیغو براشون ساخت
راستی این مارک کشمشهای کالیفرنیا هنوزم تولید میشه؟

سلام آذر عزیز ..خسته نباشی .
سوال جالبیه .. واقعا در این مورد اطلاع دقیق ندارم . ببخشید !

سادنا یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام دوست جون....خوبی؟؟؟
من باز نظرم تایید نشد :(
میگم منم شیطونی کنم بگم این ویدیو رو قبلا گذاشتی : ))))))
ینیی من چجوری بگم عاشششششقشمم؟؟؟
هر دفه میبینمش دلم میخواد گریه کنم....
ای جوننم مایکی Perfectionism
xoxo
:XxXx
tnx dear <3

فرامرز دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:52 ق.ظ

به بهترین شکل داستان این ویدیو رو شرح دادین!
چقدر داستان پشت همین چند ثانیه بود!
یکى دیگه از سوالاتى که تو ذهنم بود برطرف شد
خیلى خیلى از خوندنش لذت بردم
یه تشکر نمیتونه زحماتتون رو جبران کنه ولى به هر حال مرسى

خواهش میکنم فرامرز جان . خوشحالم که با عشق و انگیزه بی انتها میخونی دوست خوب و عزیزم . ممنونم ...

blue سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:55 ب.ظ

http://emjey.com/persian/news/archives/2014/05/006880.php
گویا هلوگرام مایکل, بدل مایکل نبوده
نسخه مجازیش بوده که طراحیش کرده بودن
ولی من وقتی دیدم نیمرخش من رو به شک مینداخت آخه نیمرخش خیلی شبیه مایکل هستش ولی تمام رخش شبیه نیست و بیشتر شبیه بدل های مایکل هستش :(

چه مرجع ارزشمند و قدرتمندی !!!

هر کوفتی بود به کفر ابلیس هم نمی ارزید !!! این اجرای آشغال فقط لایق همون افراد استودیو رفته ای هستش که لینکشون رو برای من قرار دادی !!!

blue چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:27 ق.ظ

خب من اخبار مایکل رو از اونجا دنبال میکنم. (زبانم خوب نیست)
به نظر من تا وقتی نتوستن چیزی بسازن که دقیقا شبیه مایکل باشه اصلا نباید برن دنبال چنین چیزی
چیزی که الان ساختن شاید فقط واسه کسایی که طرفدارش نیستن جالب بوده باشه چون با جزئیات دقیق مایکل آشنا نیستن ولی واسه کسایی که طرفدار مایکل هستن خیلی درد اوره چون اونا جزئیات چهره و اندام و حرکات مایکل رو دقیق میدونن.
ضمنا خیلی هم مصنوعی بود آدم فکر میکرد داره به تصاویر یه صفحه نمایش بزرگ نگاه میکنه.
ولی به نظرم این کارشون کاملا هدفمند بوده
سر آلبوم مایکل اون آهنگای فیک رو دادن بیرون گفتن صدای این یارو رو جای مایکل جا بزنیم تا یه جانشین واسه صدای مایکل داشته باشیم که بتونیم ازش پول در بیاریم ملت هم که نمیفهمن ولی دستشون رو شد و دیدی تو البوم های بعدی جرات نکردن تکرار کنن کارشون رو
تو این موضوع هم خواستن یه نفر رو جای مایکل جکسون جا بزنن و به خورد ملت بدن تا یه جانشین هم واسه چهره و حرکاتش داشته باشن که هر روز بتونن مثلا لباساش رو تغیر بدن و حرکاتش رو تغیر بدن تا یه پولی حسابی هم اینجا به جیب بزنن ولی اینجا هم دستشون رو شد
اگه طرفدارا این دفعه حسابی اعتراض کنن و کوتاه نیان اطمینان دارم دفعه بعد که از هلوگرام استفاده میشه دیدنش برای طرفدارا درد اور نخواهد بود.

خوشحالم که طرفدار فهمیده و با فهم و کمالاتی هستی دوست من . تو دقیقاً به همون مطالبی اشاره کردی که مدتهای طولانی درد من و امثال من بوده و به همین خاطر ازت سپاسگزارم . البته فقط دلم میخواد این نکته رو بدونی که گردانندگان اون سایتی که تو لینکش رو اینجا قرار دادی نه اون آهنگها رو فیک میدونند و نه این هولوگرام رو !!! کلاً خواستم در جریان باشی که مرجع اطلاعاتیت رو چه رسانه ای قرار دادی دوست من . موفق باشی ...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:29 ق.ظ

لحظاتی پیش حین تماشای این سیرک دو سولی ایمورتال تو این شبکه ی منوتو، همین "پرفکشنیزم!" مذکور چقدر زیر سوال رفت!
صحنه ای که فقط با حضور یک نفر درخشش داشت، و بقیه فقط در نقش پس زمینه و با وجود همین "یک نفر" درخشش داشتن بدون حضور و سازمان دهی و برنامه ریزی "یک نفر" چقدر بی معنی بود!
اونم توی شبی که نبودش بیشتر از خیلی شب های دیگه حس میشه :| -_-

در حال حاضر به خاطر افتضاح فجیع جدیدی که من و تو به بار آورده ، سایه هرکسی که اسم این شبکه لجن رو بیاره با تیر میزنم !!!

توهین جدید من و تو به مایکل جکسون کبیر در پنجمین سالگرد درگذشت او :

http://www.manototv.com/news/b5ieeq/news14457#CommentsAnchor

لینک دانلود ویدئوی پوریا زراعتی :

http://www.mediafire.com/download/fjz7ut77ctee25g/manoto1+-+June+25th+2014.mp4

متین شنبه 17 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:32 ق.ظ

سلام با توجه به اینکه واقعا داره جو سازی میشه تا مایکلو شیطان پرست وفاسد جلوه بدن بازم بامدرک این شایعاتو داغون کن مثلا توی آپارات مدام کلیپ برای تخریبش ساخته میشه .ممنونم دوست عزیز

سلام به شما ...

دوست عزیز اگه من وقت و فرصت تو زندگیم داشتم ، میومدم بعد از یک ماه برای وبلاگم یه مقاله درست و اساسی مینوشتم نه اینکه بیام ببینم آپارات (!!!!!!) چه مهملی گذاشته که علیهش مطلب بنویسم ...

ayda دوشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:11 ق.ظ

vaaaaay ali bebin , to khodet ye osture shodi bavar kon ! etelaatet va chizayi ke peyda mikoni vaghan aaaaalian , kheyli ba arzeshi vase iraniaii ke fan e mike hastan , man mikham ye animation rajebe mj dorost konam vali dastane zendegish nista khialie kamelan faghat shakhsiat aslish mj e vaghti khastam kar ro shuru konam hatman be rahnamayi haye to ehtiaj peyda mikonam omidvaram ta unmoghe fa'al bashi

تا اون موقع فعال باشم ؟!

ayda چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:52 ق.ظ

bale faal bashid az nazare weblog nevisi ke ma az matalebetun yad begirim

متاسفانه خیلی دیر رسیدی دوست عزیز . من دیگه به هزاران دلیل مختلف قصد ندارم در این زمینه مثل سابق فعال باشم ...

ayda پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 04:27 ب.ظ

heyf... vali baz ham mamnun

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد