مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

دانستنی های مایکل جکسون ( Who's Right , Who's Wrong )

سلام دوستان عزیز . روز و روزگار بخیر و شادی ...


امروز هم میخوام شما رو با یک درس و نکته آموزنده دیگه که کمتر کسی از طرفداران مایکل جکسون از اون مطلعه آشنا کنم . امیدوارم این مطلب هم مثل موضوعات و مطالب دیگه این وبلاگ مورد علاقه و توجه شما دوستان عزیزم قرار بگیره .


مطلب امروز رو با یک سوال مهم آغاز میکنم :


Kenny Loggings رو به خاطر میارید ؟! خواننده و ترانه سرای مشهور امریکایی که افتخار حضور در یکی از مشهورترین و زیباترین قطعات موسیقی تاریخ به نام We Are The World رو هم در کنار مشاهیر بزرگ دنیای هنر در کارنامه حرفه ای خودش داره ...



این هنرمند بزرگ و سرشناس ، آلبومی به نام Keep The Fire رو در سال 1979 میلادی روانه بازار موسیقی نمود که در اون قطعاتی مختلف و به یاد موندنی از جمله Who's Right , Who's Wrong به چشم میخوره .



نکته جالب توجهی که شاید کمتر کسی از اون اطلاع داشته یا بهش توجه کرده باشه اینه که مایکل جکسون ، در این آهنگ حضور افتخاری داشته و بک وکالهای این آهنگ را به زیبایی و استادی هرچه تمامتر خلق نموده است !! به عبارت دیگه ، آهنگ Who's Right , Who's Wrong یکی دیگه از دوئتهای مایکل جکسونه که شاید کمتر طرفداری در جهان از وجود اون خبر داشته باشه !!! 


به کمک لینک زیر میتونید این آهنگ زیبا و دوست داشتنی ِمایکل جکسون در سال 1979 رو دانلود کنید :


لینک دانلود



میبینید دوستان ؟! همونطور که در گذشته هم بهتون اعلام کرده بودم ، میراث موسیقایی جاودان ارباب افسانه ها ، تنها صدها و هزاران قطعه موسیقی که با صدای زیبا و بی همتای خودش برای این جهان به یادگار گذاشته نیست . هنرمند هزاره ها در طول عمر کوتاه خویش در صدها و هزاران اثر موسیقی به عنوان ترانه سرا ، آهنگساز ، ملودی میکر ، بک وکالیست و حتی نوازنده در کنار ستارگان بزرگی از عالم موسیقی حضور داشته که استخراج فهرست کامل این آثار ، نیازمند تحقیقی گسترده و تمام عیار در تمام زوایای آشکار و پنهان زندگی افسانه ای این فرزند بی تکرار مادر زمینه . پس ، برای امروز ، شما رو با همین یک آهنگ Who's Right , Who's Wrong تنها میذارم و بررسی و مرور آثار دیگه ای از این دست رو به آینده های دور و نزدیک موکول مینمایم !


شاد و پیروز باشید ...



تا بعد ... 


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 10 + ارسال نظر
سادنا جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام دوستم...خوبی؟؟؟
مرسییی...من این آقا رو فقط تو همون we are the world دیدم...دارم آهنگ رو دانلود میکنم اما هی نمیشه...
حالا من سعی میکنم
راسیی...اف بی تو چک میکنم دیگه هااا :)
با اجازتون!
راجع ب این Zac Efron
گفتم بت بگم..این پسره تو High school Musical بازی کرده ک Kenny Ortega گارگردانش بوده...اینا گویا تلفنی ک مایکی و کنی با هم حرف میزدن زک هم بوده...همین دیگه...
من رفتم دانلود...

سلام سادنای عزیز :

مرسی . امیدوارم بتونی همیشه مطالبش رو بخونی . در مورد Zac هم اونجا نوشته بودم .

سادنا شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:49 ق.ظ

دوباره سلام..
اوا ببخشید...ندیدم...
یادمه اون موقع ها یکی از بچه ها عشق زک و ونسا بود
منم ک همه میدونستن عاشق مایکلم...ییه روز با جیغ و داد اومد واسم گفت ک اینطوری شده...یادش بخیر...
ببخشید من دوباره نوشتم...

خواهش میکنم ...

آذر یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:52 ب.ظ

مثل همیشه غافلگیرمون کردی
God bless you

شیدا یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام مرسی علی جان ولی من هرچی تلاش میکنم دانلود نمیشه نمیدونم چرا؟!

سلام دوست من ...

متاسفانه گاهی این سایت پیکو از این بازیها در میاره و هیچ چاره ای هم نداره الا اینکه در زمانهای مختلف ، با اینترنتهای مختلف و یا از روی سیستمهای مختلف دانلودش رو تکرار کنی . شرمندم که راه دیگه ای وجود نداره شیدای عزیز ...

حامد دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:45 ق.ظ

مرسی علی آقا.

خواهش میکنم دوست من ...

شیدا دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:46 ق.ظ

نه علی جان دشمنت شرمنده حالا منم فعلا همین کاری رو که گفتی میکنم شاید دان شه...مرسی

اگه نشد یه ایمیل بهم بزن تا برات attach کنم ...

البرز دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام علی جان

من یه پیشنهاد دارم
به نظرم بهتره عکس بالای وبلاگو عوض کنی

این عکس خیلی زیباتره

http://i.cubeupload.com/rLy4hV.jpg

خودم به شخصه هر وقت این عکس مایکلو میبینم دلم براش تنگ میشه

سلام دوست عزیز :

اولاً تمام عکسهای مایکل جکسون در عالم برای من زیبا هستند وهیچکدوم از دیگری زیباتر نیست .

دوماً من تا ابد این عکس رو عوض نخواهم کرد به دو دلیل : دلیل اولش اینه که این وبلاگ از لحظه خلقتش تا امروز یعنی نزدیک به 5 سال هر ثانیه همین عکس رو داشته و اینکه این عکس یه جورایی سند مشخصه و هویت این وبلاگه و تغییر دادنی نیست . دلیل دومش هم اینکه این عکس یادگار انسانی در زندگی منه که روزگاری عزیزترین و نزدیکترین دوست همه زندگیم بود . کاری ندارم که عاقبت این شخص و ارتباط من و او به کجا کشید ؛ مهم اینه که این عکس رو تا لحظه ای که نفس میکشم به احترام ثانیه ثانیه خاطرات جاودانی که در کنار اون شخص در طول عمرم داشتم تغییر نخواهم داد .

در کل ، ممنونم از پیشنهادت البرز عزیز و اینکه شرمندم ...

سادنا چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:07 ب.ظ

سلام دوستم...خوبی؟؟
امروز موزیک ویدئو Blue Gangsta رو نشون دادن...دیدی؟ نمیدونم تو سلیقه ی مایکی هست ینی؟
احساس میکنم به شدت از Smooth Criminal و U Rock My World الهام گرفتن یا حالا تقلید کردن!
دیروز درحد مرگ دلم واسش تنگ شده بود...خیلی..گاهی اینجوری میشم..نمیدونم چه کار کنم....
مرسی علی ک هستی... :xX

سلام سادنای عزیز . حالت چطوره دوستم ؟؟

آهان اون ویدئوی هزل و توهین آمیز ، اثری از دلقکان سیرک دوسولی !! حدوداً دو هفته پیش بود که سر این ویدئو و ویدئوی احمقانه Love Never Felt So Good جاستین تیمبرلیک ، غوغا و جنجال عظیمی در فضای مجازی به وجود اومد و من سر این قضیه ، فیس بوک رو با پستهای کوبنده و ویرانگر به توپ بستم !!! این دو حرکت کثیف و غیر قانونی بنیاد مایکل جکسون ، لکه ننگ و شرم دیگه ای بر کارنامه سراسر فساد و تباهی اونها بود . خصوصاً این ویدئوی B.G که هجو تر و فجیع تر از اون رو نمیشد توی ذهن گنجوند !! یک اثر 100% مبتذل که یه سری الدنگ کت آب تنشون کردند و خیر سر پدر جان برانکا شدند Blue Gangsta : گانگستر آبی !!! انگار که مایکل جکسون منظورش از این اسم گانگستر آبی بوده که این احمقها کت آبی تنشون کردند !!! انگار که مثلاً بگی : Pink Panther یا همون پلنگ صورتی !!!!!! دیگه خریت بالاتر از این که حتی نفهمیدند Blue یی که مایکل جکسون توی این آهنگ فریاد میزنه معنیش آبی نیست ، بلکه غمگین و تنهاست ؟؟!! حالا خودت در مورد این کلیپ در خلوتت قضاوت کن !!!!!!

سادنا پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:20 ب.ظ

Salam doostam..merCiii man khoobam ^_^

gerfetam...ras migiiii....manzoore MJ o motewaje nashodan.....
Blue...Eham dasht :P
baz Video Justin behtar bood benazaram
pas ba in osaf aslaaaannn too saliqeye MJ nis :/
wa ama rajebe mosabeqe... man version qadimiaro nadaram k moqayese konam :P che konam ???? :P
ama jadidaro dl kardam ...che bahalleeee <3 so Michael ^_^

سلام دوباره به سادنا ...

ورژن قدیمی فقط همون همسرایی I Have This Dream رو داره دوست من . بقیش موزیک خالیه . اون اشعاری که مایکل روش میخونه رو نداره . همین . متوجه شدی ؟؟

فرامرز دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:28 ق.ظ

خیلى خیلى ممنون! تا حالا نشنیده بودمش!
اگه میشه از این آهنگاى کمیاب بیشتر معرفى کن على جان

تو برنامه هست عزیزم !! مطمئن باش !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد