مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون پادشاه جاودان

کودکان امروز ، رهروان فردا ...

سلام و درود بی انتهای من نثار عاشقان مایکل جکسون کبیر در سراسر گیتی !


وقت بخیر و روز و روزگار بر شما فرخنده باد ...


فکر میکنم حالا دیگه چند سالی میشه که بعد از راه اندازی بخش با خاطرات مایکل جکسون در وبلاگ پادشاه جاودان ، از حجم نوشته ها و مقالات شخصی من در این صفحه به طرز محسوسی کاسته شده و تمرکز اصلی من بر روی به اشتراک گذاشتن داستانها و دلنوشته های عاشقان مایکل جکسون از سراسر گیتی با مخاطبین این وبلاگ قرار گرفته است . با خودم فکر میکردم اونقدر طی سالهای طولانی گذشته از داستانهای شخصیم برای دنیا گفته ام که احتمالاً دیگه حوصله همه از شنیدن قصه های خسته کننده و تکراری من سر رفته است !!! برای همین سعی کردم به جای پرچانگی و روده درازی (!) ، بیشتر راوی داستانهای عاشقانه دیگران باشم تا شما مخاطبین عزیز ، از دریچه ای خارج از داستانها و قصه های شخصی نویسنده این وبلاگ نیز شاهد جادوی بی انتهای عشق ارباب افسانه ها در اقصی نقاط گیتی باشید ...

اینها رو برای این نگفتم که بخوام خدای نکرده (!!!) اعلام کنم ماجرای من و با خاطرات مایکل جکسون به انتها رسیده است ؛ نخیر !!!

بنده همینجا و از پشت همین بلند گو (!!!) در کمال افتخار و شادمانی اعلام میکنم که داستان من و با خاطرات مایکل جکسون تازه تازه داره به اوج خودش میرسه و اینکه باید حداقل برای چندین دهه آینده (!!!!) شاهد داستانها و قصه های پر آب و تاب من از حکایتهای عاشقانه طرفداران مایکل جکسون در همین صفحه باشید و اینکه به قول خود آقای جکسون : شما هنوز هیچ چیز ندیده اید !!

این از این ...

خوب ، اما هدف اصلی من از این مقدمه چینی این بود که اعلام کنم تصمیم دارم از این به بعد به فراخور حوادث و اخبار دنیای مایکل جکسون و حال و احوالات و گرفتاری های بی انتهام ، باز هم مثل سالیان گذشته گهگاهی دلنوشته ها و قصه ها و تحلیل های شخصی خودم رو هم در کنار ترجمه داستانها و مصاحبه ها و اخبار و دیگر مطالب بین المللی مایکلی ، با شما مخاطبین غالباً نامرئی (!!!!!) این وبلاگ به اشتراک بذارم . قول نمیدم که بدقول نشم اما همه سعی خودم رو میکنم که لااقل سالی 2 ، 3 تا از این نوشته های دلی و احساسی رو در همین صفحه با شما خوبان به اشتراک بذارم . خوب ، البته اون عزیزانی هم که علاقه ای به خوندن دلنوشته های شخصی من ندارند و دیدن این قبیل پستها ، با تداعی چهره و گفتار و کردار من ، فشار شدیدی رو به بالا و پایین (!!!!) هیکلشون وارد میکنه ، میتونند یک تشت آب یخ کنارشون بذارند که در مواقع اورژانس ، چند دقیقه ای داخل اون بشینند تا حال خرابشون کمی بهتر بشه !!!
بگذریم ...

چند وقت پیش به همراه ایمیلی که به یکی از دوستان مایکلی گلم در استرالیا زده بودم ، تصویری از خودم ، همسر نازنینم الهام و خواهر زاده دوست داشتنیش مهدی که حالا دیگه برای خودش یه آقای 9 ساله شده رو ارسال نمودم . توی این عکس جدید ، ما 3 نفر درحالی در داخل اتوموبیل من نشسته ایم که من مشغول رانندگی در جنگلهای شمال ایران هستم و مهدی با عشق و شادی به دوربین در دست همسرم خیره شده و الهام تصویر ما را در این لحظه ثبت نموده است . اگه درست به خاطرم مونده باشه ، در گذشته های دور ، زمانی که این آقا مهدی ما حدوداً 6 سالش بود ، یکبار دیگه در وصف داستان او و اینکه چگونه از همان ابتدای آشناییم با وی به مایکل جکسون علاقمندش نموده و او را با جادوی بی انتهای عشق ارباب هیپنوتیزم نموده بودم ، مطالبی را در همین صفحه با شما به اشتراک گذاشتم . حالا اینبار نوبت این بود که در مورد این پسر کوچولو و علاقمندی قلبیش به مایکل برای این رفیق استرالیایی عاشقمون هم قصه هایی رو تعریف کنم !! خلاصه دوست خوبم Q ، بعد از ارائه پاسخی مفصل به مطالب تخصصی مطرح شده توسط من در ایمیلم ، پاراگرافی را نیز به تمجید و ستایش از عکس خانوادگی ما و ابراز شادمانیش از دیدن مهدی ، امجی فن 9 ساله دست پرورده من تخصیص داده بود !!!! این هم بخشی از جملات Q استرالیایی که با دیدن عکس یک پسر بچه طرفدار ایرانی به وجد آمده بود :


Thanks so much for sharing your lovely photo also, it's so fantastic that children now can still appreciate Michael's wonderful music, and there are so many "beginner fans" out there we can help educate and encourage to keep Michael's music and message alive forever.


اما چیزی که برای من از خوندن ایمیل Q و دیدن عکس العمل او بعد از اطلاع از ماجرای مهدی جذاب تر بود ، دیدن ویدئویی بود که اون رو هم دقیقاً هم زمان با خوندن پاسخ دوستم کشف نمودم !!


ویدئویی که میخوام در ادامه با شما به اشتراک بذارم اونقدر عاشقانه ، فوق العاده و غیر قابل وصفه که زبانم حقیقتاً از توصیف اون عاجزه ؛ ویدئویی که شاید اگه صدها و هزاران ساعت هم در موردش بحث و گفتگو بشه ، باز هم حرفهای نگفته زیادی در موردش باقی بمونه ؛ و بالاخره ، ویدئویی که دست بر قضا ، اون هم به ماجرای کودکان امروز جهان و عکس العمل های استثنایی و دیدنی اونها در مواجهه با مایکل جکسون ارتباط داره ! برام بی نهایت جالب بود که این بچه های خارجی ِهم سن و سال مهدی ما ( حالا یه کم کوچکتر ، یه کم بزرگتر ) در برخورد با آثار مایکل جکسون دقیقاً مشابه همون عکس العملهایی رو نشون دادند که من از خواهر زاده همسرم و دهها کودک دیگه تا قبل از آشناییم با مهدی در این دنیا دیده بودم !! برای من حقیقتاً تکان دهنده بوده وقتی که میدیدم مایکل جکسون با روح و روان این کودکان چه میکند ؛ کودکانی که اغلبشون در زمان درگذشت مایکل جکسون عدد سنشان به زور به تعداد انگشتان یک دست میرسید !!! کودکانی که ادعا میکردند علاقه ای به موسیقی پاپ ندارند ؛ کودکانی که برخی اسم دقیق مایکل جکسون را نیز نمیدانستند و اغلب آثار او برایشان بیگانه بود و بار نخستی بود که در مقابل عظمت بیکران این آثار واقع میگشتند ...


مایکل جکسون این کودکان را دیوانه وار جادو میکرد همانطور که کودکان قبل از آنها را در زمان حیاتش از خود بیخود مینمود ؛ همانگونه که مهدی ما را طلسم نمود ؛ همانطور که 26 سال پیش ، من ِ 11 ساله را برای همیشه ویران کرد و همانطور که به قول Q ، تا دنیا دنیاست و تا این سیاره آبی زیبا در فضای بیکران میچرخد ، جادو و طلسم بی انتهای نام او در این عالم ادامه خواهد داشت ...


دلم میخواد بدون کلام دیگه ای ، این قطعه گنج بی همتا رو با عاشقان راستین جادوی او به اشتراک بگذارم :


لینک ویدئو





چشمانم بعد از چندین بار تماشای این اثر همچنان خیس و بارانیست . به راستی جز آنانی که جادوی حقیقی آن جادوگر قهار را در زمان عمرشان با مغز استخوان درک نمودند ، چه کسی میتواند این آینده سازان دوست داشتنی زمین را با نام و یاد آن بیکران بخشنده آشنا ساخته و آنها را در راه عاشقی مایکل جکسون یاری رساند ؟؟ و اینکه چطور ممکن است انسانی نام عاشق بر روی خود نهاده و بتواند بعد از دیدن چنین صحنه هایی سکوت کرده و در مقابل کودکان امروز جهان احساس مسئولیت و تکلیف ننماید ؟؟!!


بله دوست من ، کمک به این فرشته های معصوم ، آموزش دادن آنها و تشویق ایشان برای زنده نگاه داشتن پیام و موسیقی مایکل جکسون برای ابد در این جهان ، وظیفه تک تک ماست و من بار دیگر و در این لحظه به قداست نام عشق سوگند یاد میکنم که تا لحظه مرگ ، دست از انجام مسئولیت و ادای وظیفه ام در برابر نام مایکل جکسون بر نداشته و در این راه به اندازه ثانیه ای قصور و کوتاهی نخواهم نمود . و این حقیقی ترین و ماندگار ترین عهد این کهنه سرباز عاشق با ابر مردیست که تا انتهای تاریخ همچنان میلرزاند و میگریاند و میرقصاند و به خنده وا میدارد ...



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance


نظرات 8 + ارسال نظر
حامد چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 04:15 ب.ظ

ممنون علی جان از وقتی که اختصاص میدی برای نوشتن این مطالب زیبا.
شکی نیست که هنر مایکل جکسون، مرز، نژاد، جنسیت، سن و ... نمیشناسه و برای همین هست که همه، و به خصوص بچه ها رو جادو میکنه.
جالبه بدونی با این همه چیزهای بدی که رسانه ها در موردش میگفتن و اون همه کم لطفی، خیلی کم پیش میاد روزی که من یک کانال رادیویی گوش بدم و آهنگی از مایکل پخش نشه! هیچ هنرمند موزیک پاپ رو نمیشناسم که اینقدر محبوبیت و شهرت داشته باشه. به خصوص بعد از اینکه به شکل فیزیکی ذیگه در بین ما نباشه.
زنده باد!

دقیقاً حامد عزیز ... همینه ... و این تا ابد تنها جادوی بی انتهای عشق او رو در معرض دیده مردم جهان قرار میده ... و خوشا به سعادت آنانی که در این عالم این جادو و جنون و شیدایی رو هر لحظه در اعماق قلبشون یافتند دوست من ...

... پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 07:00 ب.ظ

تنها همون کودکان با قلب خالصشون میتونن جادوی مایکل رو کامل درک و حس کنند نه آدم بزرگ هایی ک قلب و ذهنشون رو خیلی وقته غبار گرفته

...

Raha یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام
مرسی بابت ویدیو
چقد این جمله که تو ویدیو هست درسته
i don't even remember when i found out about him
i just feel like always knew him somehow

سلام دوست عزیز ... حس مشترک شناخت او از ازل ... به نکته خارق العاده ای در این ویدئو اشاره کردید ... ممنونم .

aref دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 01:02 ق.ظ http://arefv.mihanblog.com

مرد بسیار بزرگی بود

...

Zahra یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:35 ب.ظ

سلام دوست خوبم وقت بخیرو خسته نباشى
واى که خوندن این مطالب جقدرمنویاد خودم میندازه که فقط شش سالم بود که واقعامایکل جکسون منوجادو کرداون موقع نه اسمشومیدونستم نه اصلا معنیه جیزایى که میخوندو میفهمیدم ولى عاشقش بودم و با کریه ازخانواده ام خواهش میکردم ویدیوهاى بیشترى ازمایکل جکسون به من نشون بدن اون از نظر من فوق العاده و متفاوت و جادویى بود جیزى که تا به امروز تغیرنکرده و ایمان دارم براى نسل هاى اینده ام تغیرنخواهد کرد

سلام دوست من ...

خوشحالم که این داستان هنوز و همچنان ادامه داره . گویا این جادو و شیدایی تا ابد خیال به پایان رسیدن نخواهد داشت ...

هانیه جمعه 5 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:42 ق.ظ

عاشق خودشو شخصیت و آهنگاشم روحش شاد



دیگه کلاً از یادم رفته که از آخرین باری که شخصی همنام تو در این صفحه کلمات عاشقانه در مدح مایکل جکسون به کار میبرد چند سال میگذره دوست عزیز ... ممنونم ... عشقت جاودانه باد ...

ayda پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 04:29 ب.ظ

albate in nazare shakhsime ha vali az kalameye telesm estefade nakonim behtare chon ye chize sheytanie telesm , albate midunam in yejur bazi ba kalamate va manzur khode kalame telesm nis vali bazam man ziad tarjihesh nemidam

راست میگیا ... تا حالا از این روزنه بهش نگاه نکرده بودم ... فکر کنم همون جادو یا هیپنوتیزم خودمون بهتر از طلسم باشه . آدم یاد این عجوزه های جارو سوار میفته که توی خونه های سر کوه های ترسناک با کلاغهای سیاه زندگی میکنند !!!

ملودی کوچک پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 03:11 ق.ظ

ما همچنان هستیم علی استوار،دیر و دور اما عاشق فقط کمی خاموش

کمی ؟؟ ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد